logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۹۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

کسب رتبه دوم استانی توسط دانش‌آموز ابهری

کسب-رتبه-دوم-استانی-توسط-دانش‌آموز-ابهری
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: امیررضا بحری، دانش‌آموز ابهری توانست در رشته داستان‌نویسی رتبه دوم را کسب کند.

حمید کاوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: امیررضا بحری دانش‌آموز هنرمند و توانمند، پایه پنجم دبستان پسرانه میرزا بابا کاشی در مسابقه دلنوشته و داستانک که از طرف سازمان بسیج هنرمندان زنجان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان زنجان برگزار شده بود خوش درخشید و رتبه دوم  استانی در رشته داستان‌نویسی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به بخش‌های شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: در بخش داستان، نفر اول نازنین‌زهرا عباسی، نام اثر پشت چشم‌های اریحا از شهر زنجان، نفر دوم امیررضا بحری، نام اثر با من حرف بزن از شهر ابهر، در بخش داستانک نفر اول پانیذ اسرافیلی، نام اثر کودکان غزه از شهر زنجان و در بخش دلنوشته اثری حائز کسب مقام نشد.

معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی شهرستان ابهر ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مربیان به آن توجه کنند. اگر دانش‌آموز انگیزه‌ای برای یادگیری نداشته باشد، هر اندازه که معلم تدریس خود را به خوبی انجام دهد، باز هم فایده‌ای نخواهد داشت.

وی یکی از فعالیت‌هایی که می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان شود، را برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیت‌های تربیتی مستمری است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم‌تر اجرا می‌شود.

کاوندی تأکید کرد: قصه‌گویی برای دانش‌آموزان نیز امری بسیار مهم است و اگر معلمان تدریس خود را با قصه و داستان همراه کنند، می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر