logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۹۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

زنجان آماده برای میزبان میهمانان حسینی است

زنجان-آماده-برای-میزبان-میهمانان-حسینی-است-
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان انجام شده تا خدمات مناسب به لحاظ قیمتی و خدماتی به مسافران ارائه دهند.

داوود آبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه همه ساله دوستداران حسینی در اقصی نقاط جهان به گردهمایی عاشقان ثارالله در زنجان می‌آیند، گفت: قبل از ماه محرم هماهنگی‌های لازم با هتل‌ها و مراکز اقامتی شهر زنجان انجام شده تا خدمات مناسب به لحاظ قیمتی و خدماتی به مسافران ارائه دهند و همچنین تذکر داده شده تا مسائل امنیتی نیز مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: مردم به صورت خودجوش از میهمانان پذیرائی کرده و همینطور ستاد اسکان و پذیرائی، سلامت، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شکل گرفته است.

 معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های عزاداران حسینی در دنیا هستیم، عنوان کرد: در دو روز ۸ و ۱۱ محرم استان زنجان پذیرای میهمانان است.

 وی ادامه داد: هتل‌ها برای اقامت مسافران آماده خدمت‌رسانی هستند و بازدیدهایی نیز طی روزهای گذشته از اماکن اقامتی انجام شده است تا نواقص احصا و برطرف شود.

 آبیان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرائی به همراه مردم پای کار آمده‌اند، تصریح کرد: قطار گردشگری نیز وارد زنجان خواهد شد و سوگواران حسینی را از تهران به زنجان منتقل خواهد کرد.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز استان زنجان 250 مجموعه گردشگری دارد و ظرفیت پذیرش بیش 5 هزار نفر گردشگر را در استان را داریم هرچند که کفاف نخواهد داد ولی در کل با یاری مردم و سایر دستگاه‌ها مشکل اسکان نخواهیم داشت.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر