logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۹۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده خبر داد:

رقابت 937 نفر داوطلب خدابنده‌ای در کنکور+فیلم

رقابت-937-نفر-داوطلب-خدابنده‌ای-در-کنکور+فیلم
مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: 937 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در نوبت دوم کنکور سراسری به رقابت خواهند پرداخت و شاهد کاهش محسوس آمار داوطلبان در این نوبت نسبت به نوبت اول هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، بهروز کثیرلو اظهار کرد: 937 نفر از دانش‌آموزان شهرستان خدابنده در نوبت دوم کنکور سراسری سال تحصیلی 1403- 1402 به رقابت خواهند پرداخت و شاهد کاهش محسوس آمار داوطلبان در این نوبت نسبت به نوبت اول هستیم.

بیشتر بخوانید

وی به تغییر نظام آموزشی اشاره کرد و افزود: از سال گذشته شاهد تغییر نظام آموزشی در متوسطه دوم نظری هستیم و برای اولین بار برگه‌های پاسخنامه داوطلبان دانش‌آموزان سال 12 به صورت الکترونیک تصحیح شد و نتایج خوب و عادلانه‌ای را مشاهده کردیم.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده با بیان اینکه امید است با تغییر نظام آموزشی و روند ارزشیابی، دانش آموزان باسواد واقعی به دانشگاه‌ها راه پیدا کنند افزود: امروز در یک حوزه امتحانی میزبان 96 نفر از داوطلبان دختر و پسر ( 22 نفر دختر و 74 نفر پسر) در رشته ریاضی هستیم.

کثیرلو ادامه داد: همچنین میزبان 380 نفر از داوطلبان رشته علوم انسانی در دو حوزه هستیم و 182 نفر در یک حوزه و 198 نفر در حوزه دیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در روز جمعه ۲۲ تیرماه نیز میزبان 461 نفر داوطلبان برادر در رشته علوم تجربی هستیم و 206 نفر در یک حوزه و 255 نفر در حوزه دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر