logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

مراحل پایانی تعویض خط انتقال آب ماهنشان

مراحل-پایانی-تعویض-خط-انتقال-آب-ماهنشان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه خط انتقال آب شهر ماهنشان در مراحل پایانی قرار دارد گفت: خط انتقال آب ماهنشان به دلیل پوسیدگی دچار حادثه می‌شد که از اسفند ماه اصلاح انتقال آب آغاز شد.

محمد‌علی نادرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: خط انتقال آب شهر ماهنشان با توجه به فرسودگی که وجود داشت دچار حادثه می‌شد و شهروندان تحت تاثیر این موضوع قرار داشتند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی در جهت اصلاح خط انتقال آب انجام شده بود ابراز کرد: اصلاح خط انتقال آب شهر ماهنشان از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و ۵ درصد کار باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: برای این پروژه از لوله ۲۵۰ میلی‌متر پلی‌اتیلن با فشار کاری ۱۶ اتمسفر استفاده شده است.

وی در بخش دیگر با بیان اینکه برای این پروژه مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد تومان صرف شده است تصریح کرد: اصلاح خط انتقال با هدف تامین آب پایدار و بدون قطعی در حال انجام است.

نادرخانی با تاکید بر اینکه علاوه بر اصلاح خط انتقال آب یک حلقه چاه نیز در حال حفر است افزود: هر دو طرح نهایتاً تا دو هفته دیگر وارد مدار شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی مطرح کرد: علاوه بر بخش شهری ۱۵ پروژه آبرسانی در ۲۱ روستای ماهنشان در حال انجام است که در ۱۲ روستا به پایان رسیده و در ۹ روستا نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با توجه به محدودیت منابع آبی شهرستان ماهنشان گفت: در بحث مدیریت فشار آب شهرستان ماهنشان را در برنامه کاری خودمان قرار دادیم و سال گذشته نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادیم و زمینه‌ساز کاهش حوادث و هدر رفتن آب بوده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر