logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۹۰۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور برق شهرستان ماهنشان خبر داد:

افزایش پیک بار برق ماهنشان در تابستان

افزایش-پیک-بار-برق-ماهنشان-در-تابستان
مدیر امور برق شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پیک بار امور برق ماهنشان در تابستان افزایش داشته است گفت: پيک بار امور برق ماهنشان در سه ماهه اول سال حدود ۴۸ مگاوات بوده و در فصل گرما به حدود ۶۰ مگاوات رسيده است.

نادر فرج‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پيک بار امور برق ماهنشان در سه ماهه اول سال حدود ۴۸ مگاوات بوده و در فصل گرما به حدود ۶۰ مگاوات رسيده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سهم مصارف صنعتی از این میزان برق نسبت به مصارف خانگی بیشتر است عنوان کرد: سهم مصارف خانگی ۱۶ درصد یعنی (۹.۶  مگاوات) و سهم  مصارف صنعتی ۸۴ درصد یعنی (۵۰.۶ مگاوات) بوده است.

مدیر امور برق شهرستان ماهنشان در بخش دیگر بیان کرد: ميزان مصرف در سه ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ درصد افزايش پيدا كرده است.

وی در رابطه با قطعی برق در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: تاکنون در زمینه برق خانگی قطعی نداشتیم و قطعی‌های موجود در برق‌های کشاورزی است که این قطعی با زمانی حدود دو ساعت اعمال می‌شود.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه برای هر شهر سهمیه قرار داده شده است گفت: در صورت صرفه‌جویی در زمینه برق توسط همشهریان قطعی برق نخواهیم داشت.

وی با توجه به اجرای پویش با انرژی گفت: این پویش می‌تواند در تشویق مردم به صرفه‌جویی در زمینه برق موثر واقع شود.

مدیر امور برق شهرستان ماهنشان اذعان کرد: پویش با انرژی از نیمه اردیبهشت تا ۲۰ شهریور ماه به مدت ۲۱ هفته با هدف تشویق مشترکان برای صرفه‌جویی در حال اجرا است.

 وی عنوان کرد: به دليل افزايش دما و مصرف زياد انرژی برق از هموطنان درخواست می‌شود برای جلوگيری از اعمال خاموشی‌‌ها به پايداری شبكه در مصارف برق مديريت کمک کرده و صرفه‌جويی کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر