logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۹۰۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان خبر داد:

راهیابی 10 کشتی‌گیر بسیجی به رقابت‌های کشوری

راهیابی-10-کشتی‌گیر-بسیجی-به-رقابت‌های-کشوری-
معاون تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقات کشتی بسیج در زنجان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 10 نفر از ورزشکاران برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

محمد افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی بسیج در زنجان اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی امید در استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با همکاری هیأت کشتی استان زنجان برگزار شد ادامه داد: 60 نفر از بسیجیان ورزشکار استان در این دوره به رقابت پرداختند.

معاون تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 10 نفر از برگزیدگان در هر رده سنی توانستند به مسابقات کشوری راه یابند عنوان کرد: مسابقات کشوری قرار است 28 تیر ماه امسال به میزبانی تهران برگزار شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم در این دوره از مسابقات مقام برتر را کسب کنیم عنوان کرد: در این مسابقات ورزشکاران زنجانی حریف‌های قدرتمندی از استان مازندان و تهران دارند.

افشار با اشاره به اینکه هر ساله مسابقات کشتی بسیجیان در زنجان برگزار می‌شود که سال گذشته نیز این مسابقات برگزار شد خاطر نشان کرد: سال گذشته نتوانستیم در این دوره از مسابقات در سطح کشوری نتوانستیم مقامی را کسب کنیم و امیدوار هستیم امسال بتوانیم صاحب مقام برتر کشوری باشیم.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر