logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر اداره راهداری زنجانرود خبر داد:

بهسازی گاردریل عوارضی سرچم

بهسازی-گاردریل-عوارضی-سرچم
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: بهسازی، تعمیر و نصب گاردریل در جهت ایمن‌سازی در حوزه زنجانرود به شکل قابل ملاحضه‌ای انجام شده است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه با عنایت به برچیدن گیت‌های عوارضی سرچم و الزام بر انسداد و عدم دسترسی دو لاین شرقی و غربی بین گیت‌ها و همچنین خرابی‌های ایجاد شده در این محدوده، تعمیر، بهسازی و نصب گاردیل انجام شد اظهار کرد: تاکنون بهسازی، تعمیر و نصب گاردریل در جهت ایمن‌سازی در حوزه زنجانرود به شکل قابل ملاحضه‌ای انجام شده و اعتبار استفاده شده برای آن بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه با انعقاد یک قرارداد جدید، این اقدامات تا پایان سال با اهتمام بیشتری ادامه‌دار خواهد بود ابراز کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای ایمن‌سازی، منظرآرایی و بخشندگی جاده‌ها حریم‌زنی و قنوسازی آن‌ها است که به همین موجب طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده، حریم‌زنی و قنوسازی محور آزادراه زنجان تبریز در حال انجام است.  

مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر در لاین شمالی و جنوبی، تیغ‌زنی و قنوسازی انجام شده است که امید است تا پایان سال، به هدف ۱۴۰ کیلومتر در لاین شمالی و جنوبی برسیم.

 زارعی گفت: با توجه به سیل‌خیز بودن منطقه زنجانرود، این اقدام علاوه بر راه‌های شریانی و اصلی در محورهای فرعی و روستایی نیز در حال اقدام است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر