logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

معاینه رایگان در حسینیه اعظم

معاینه-رایگان-در-حسینیه-اعظم-
مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان گفت: همه ساله از ابتدای ماه محرم ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه حسینیه اعظم انجام می‌شود.

وحید واجک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در ایام ماه محرم درمانگاه حسینیه اعظم زنجان برای ارائه خدمات رایگان به بیماران برنامه‌های متعددی اعم از ویزیت رایگان در نظر گرفته است اظهار کرد: پزشکان زیادی از استان و سراسر کشور برای شرکت در این امر خداپسندانه ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: این پزشکان اعم از عمومی، متخصص و فوق تخصص از سراسر کشور به درمانگاه حسینیه اعظم زنجان مراجعه می‌کنند و ویزیت رایگان انجام می‌دهند.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه از تخصص تمام پزشکان در این سیزده روز اول ماه محرم استفاده می‌شود افزود: پزشکان داوطلب در زمینه قلب، داخلی، مغز و اعصاب و دندانپزشکی مشغول به ارائه خدمات درمانی به بیماران خواهند بود و در صورت‌ لزوم با هماهنگی لازم بیماران در مطب متخصصان ویزیت می‌شوند.

واجک تصریح کرد: استقبال آحاد مردم در این زمینه در ایام محرم پرشور است و علاوه بر آن پزشکان نیز امسال از این طرح حسینیه اعظم زنجان استقبال کردند به طوری که سال گذشته در این ایام ۵۰ پزشک حضور فعال داشتند و امسال در سطح استان و کشور تعداد پزشکان متخصص و داوطلب به ۱۲۰ مورد رسیده است.

وی ابراز کرد: در این چند روز بالغ بر ۷۰ پزشک متخصص طی تماس تلفنی اعلام حضور کردند تا مطابق با نذری که دارند در این امر خداپسندانه حضور داشته باشند.

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی رایگان در حسینیه اعظم زنجان توسط پزشکان به صورت شیفت‌بندی است عنوان کرد: این شیفت‌بندی که از صبح تا شب سه شیفت کاری در ارائه خدمات درمانی برای بیماران در نظر گرفته شده است.

واجک تصریح کرد: بیشتر مراجعات در درمانگاه حسینیه جهت انجام خدمات دندانپزشکی‌ است که سال گذشته ۶ هزار واحد دندان در این درمانگاه کشیده شد.

بنا به اعلام روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، این مکان توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان بصورت استیجاری به درمانگاه خصوصی پاستور واگذار شده و تحت مدیریت آن مجموعه است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر