logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۹۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره امور آب ابهر در پاسخ به شایعات فضای مجازی:

آب شهر ابهر مشکلی ندارد

آب-شهر-ابهر-مشکلی-ندارد-
رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: آب شهرستان ابهر مطلوب و سالم است و هیچ مشکلی ندارد..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ خبری در فضای مجازی بابت وضعیت آب شرب شهری در ابهر منتشر شده بود مبنی بر اینکه آب‌ شهر ابهر دچار املاح زیادی است و مردم شهر را بیمار و مبتلا به سنگ کلیه کرده است. خبرنگار موج‌رسا این موضوع را از رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر جویا شد.

بیشتر بخوانید

علی‌اصغر گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا گفت: آب و فاضلاب ابهر مجهز به آزمایشگاه تخصصی آب کامل و به‌روز بوده نتیجه آزمایش‌های روزانه کلرسنجی و سنجش مستمر کیفیت میکروبی، فیزیک، شیمی آب ابهر، نشان از مطلوب بودن و سلامت آب شهرستان ابهر دارد و مراکز بهداشت شهرستان ابهر و ناظران نیز نظارت مستمر داشته و  سلامت آب را تأیید می‌کنند.

وی با بیان اینکه تصویر منتشر شده در فضای مجازی، احتمالا رسوبات موجود در لوله‌های آب پکیج و آبگرمکن است که همان املاح مفید آب است که بر اثر گرما از آب جدا شده و  به دیواره‌های لوله‌ها چسبیده، گفت: آب مصرفی باید به لحاظ طعم، بو و ظاهر دارای مقبولیت باشد و در آزمایشات تخصصی از همه لحاظ مورد تأیید کارشناسان مربوطه قرار گیرد و مردم از آشامیدن آن احساس رضایت کنند.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر افزود: کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و در پایش کیفیت آن هیچگونه کوتاهی نه از طرف ما و نه از طرف ناظران شبکه بهداشت قابل گذشت نخواهد بود.

گنج‌خانلو در پاسخ به سوال استفاده مردم از دستگاه تصفیه آب خانگی نیز گفت: بهترین آب برای آشامیدن آبی است که در لوله‌های آب شرب جاری است و از شیر آب مستقیماً آشامیده می‌شود .

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر