logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۹۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

قدر برگزاری انتخابات در امنیت را بدانیم

قدر-برگزاری-انتخابات-در-امنیت-را-بدانیم
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: باید قدر برگزاری انتخابات در امنیت و آسایش کامل را بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم زنجان در انتخابات اظهار کرد: مردم برخلاف تصورات غلط دشمن در انتخابات حضور پرشوری داشتند و دور دوم نیز حضور مردم بیشتر از دور اول بود و این نشان می‌دهد مردم در همه عرصه‌ها پای انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های رای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: بعد از انقلاب این صندوق‌ها هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه باید قدر این را بدانیم که در امنیت و آرامش کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز الگوی کشورهای منطقه بوده و با حاکمیت مردم‌سالاری رئیس جمهور انتخاب شده و مردم در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

سعید نجفی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ارائه خدمات رایگان برای عزاداران حسینی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است روز تاسوعا و یوم‌الزینب (س) جابه‌جایی به صورت رایگان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: همه ساله در ماه محرم دو اجتماع باشکوه در دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که تمامی جهانیان را به خود معطوف می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر