logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۹۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

آماده‌سازی معابر شهر زنجان برای ماه محرم

آماده‌سازی-معابر-شهر-زنجان-برای-ماه-محرم
شهردار زنجان با اشاره به آماده‌سازی معابر شهر زنجان برای ماه محرم گفت: با پشتیبانی اعضای شورای شهر در خدمت عزاداران حسینی زنجان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علیرضا فیروزفر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری زنجان در ایام محرم اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ایام ماه محرم در سطح شهر زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه تلاش بر این است در حوزه عمرانی و خدمات شهری و هم در سایر بخش‌ها نسبت به نیاز شهری اقدامات لازم جهت ارائه خدمات به شهروندان انجام شود عنوان کرد: آماده‌سازی معابر برای برگزاری مراسمات عزاداری نیز دستور کار بوده و روند آماده‌سازی در برخی از مناطق همچنان ادامه دارد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه عوامل شهرداری با کمک و پشتیبانی برای برگزاری مراسمات در کنار عزاداران حسینی هستند خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات برای دسته‌های عزاداری یوم‌العباس (ع) و یوم‌الزینب (س) انجام شده است.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط گرمی هوا امسال شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به عزاداران وظایف خود را انجام خواهد داد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه با پشتیبانی اعضای شورای شهر در خدمت عزاداران حسینی زنجان خواهیم بود ادامه داد: از رسانه‌ها نیز درخواست داریم در انعکاس برنامه‌های ویژه ماه محرم شهرداری زنجان را یاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم با جلال و شکوه رئیس جمهور شهید را بدرقه کردند در انتخابات نیز با شکوه حضور داشتند عنوان کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که قدردان اخلاص و جهاد کسانیکه خالصانه کار می‌کنند، را می‌دانند.

شهردار زنجان با اشاره بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: مردم با حضورشان نشان دادند که عرصه انقلاب در اختیار مردم بوده و با انتخابات پرشوری که برگزار کردند به فرمایشات رهبر انقلاب لبیک گفته و پرچم کشورمان را برافراشته نگه داشتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر