logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۹۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهنشان خبر داد:

تشکیل ۲۳ پرونده برای اصناف متخلف ماهنشان

تشکیل-۲۳-پرونده-برای-اصناف-متخلف-ماهنشان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهنشان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری، ۹۳ مورد بازرسی از اصناف انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۳ مورد پرونده (گزارش بازرسی) شده است.

ابراهیم قزلباش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در  سه ماهه نخست سال، ۹۳ مورد بازرسی انجام شده که برای تعداد ۲۳ مورد برگ گزارش بازرسی (پرونده) تنظیم و تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده گفت: با توجه به حساسیت و تمرکز بازرسی که بر مبنای کیفیت و دقت در بازرسی‌ها بوده بنابراین نزدیک به ۲۵ درصد از بازرسی منجر به تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهنشان مطرح کرد: در همین راستا به موازات بازرسی‌هایی که از نانوایی‌های سطح شهر صورت گرفته، تعداد ۶ مورد تخلف صنفی برای واحدهای یاد شده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با افراد فرصت‌طلب و سودجو، ناامن کردن فضا برای صنوف متخلف، صیانت از حقوق مصرف کنندگان از رسالت‌های سازمانی اداره بوده است بیان کرد: بازرسان اداره از تمامی صنوف بازرسی انجام می‌دهند و در کنار بازرسی‌های مستمر، بازرسی موردی (رسیدگی گزارش و شکایت مردمی، مانورهای نظارتی) و بازرسی نوبت انجام می‌شود. 

قزلباش خاطر نشان کرد: جهت افزایش ظرفیت بازرسی، از پتانسیل و توان بازرسان مرکز استان نیز استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه اصناف به صورت پی‌ در‌ پی مورد بازرسی قرار می‌گیرند ابراز کرد: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده مربوط به کل واحدهای صنفی شهرستان است که بیشترین تعداد مربوط به میوه‌فروشی، سوپرمارکت، نانوایی، لوازم یدکی، غذاخوری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهنشان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده دریافت گزارش همشهریان است گفت: چنانچه هر شهروندی نسبت به کالا و خدماتی به لحاظ قیمت، کیفیت و حتی فاکتور خرید معترض بود می‌تواند با تماس گزارش مربوطه را جهت رسیدگی اعلام کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲