logo
امروز : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدرس دانشگاه فرهنگیان زنجان:

حضور حماسی در انتخابات مایه افتخار است

حضور-حماسی-در-انتخابات-مایه-افتخار-است
مدرس دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه حضور حماسی مردم هميشه در صحنه ایران اسلامی مایه مسرت و افتخار است، گفت: این یک پیروزی ملی است.

حسین عبادتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در چهاردهمین دوره انتخابات رياست‌ جمهوری بار دیگر شاهد حضور مردم‏ انقلابی بودیم، گفت: این اتفاق باعث خوشحالی همه دوستداران این مرز و بوم و  ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ضمن تبریک این حضور آگاهانه محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب، دکتر پزشکیان، برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

مدرس دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت کم‌رنگی که در دور اول اتفاق افتاد کاهشی بود، تصریح کرد: در دوم مشارکت مردم افزایش یافت.

وی ادامه داد: امید است دکتر پزشکیان به پشتوانه اعتماد مردمی، پاسخگوی خواسته‌های برحق ملت بزرگ ایران باشد.

عبادتی گریزی به مسئله شخصیت فردی رئیس جمهور منتخب زد و افزود: پزشکیان فردی پاک‌دست، خداشناس، عدالت‌خواه، مشهور به سوابق ارزشی ارزشمند و در دفاع مقدس نیز برای وطن جنگیده و یاری‌گر مردم مستضعف است‌.

وی تصریح کرد: این اتفاق نشان دهنده این بود که گرایش مردم همچنان بعد از انقلاب تغییری نکرده و آنان پایبند کشورشان هستند و با وحدت، همدلی و دست در دست هم فارغ از شعار‌های انتخاباتی حافظ کشور هستند.

مدرس دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به دولت جدید عنوان کرد: دولت دکتر پزشکیان از هفته آتی مستقر می‌شوند و با معرفی یک کابینه قوی به مجلس، کار خود را برای پیشبرد اهداف آغاز می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر