logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است

حجاب-آرم-جمهوری-اسلامی-ایران-است
امام جمعه قیدار با بیان اینکه حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است گفت: دنیا انقلاب اسلامی را با حجاب بانوان می‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پر ارزش انقلاب هراس دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه خدابنده اظهار کرد: منتخب مردم ایران، روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ با رأی مردم معلوم خواهد شد و ۱۲ مرداد مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب برگزار خواهد شد و شنبه ۱۶ تیر ماه، شنبه مهربانی و الفت و فراموشی رقابت و تقویت رفاقت است و آغاز چهار سال خدمت جهادی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برنامه هفتم که ترجمان سیاست‌های کلی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است توسط مجلس انقلابی و دولت شهید رئیسی تهیه و آماده شده و باید اجرا شود، بنابراین اولین شرط در اجرای برنامه‌ها، انتخاب همکاران و همراهان انقلابی و امین و کارآمد است.

امام جمعه قیدار با اشاره به 21 تیر ماه سالروز حمله به مسجد گوهر شاد در سال 1314 و روز عفاف و حجاب ادامه داد: یکی از پلید‌ترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب است و رضاخان به دنبال اجرای تز اسلام‌زدائی و جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی در جامعه بود.

وی افزود: توطئه کشف حجاب امروز با شیوه‌های دیگری که نامش جنگ نرم است هر روز قربانی می‌گیرد و ماهواره و برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی حیا و کرامت و شخصیت زن را لگد مال می‌کنند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است گفت: دنیا انقلاب اسلامی را با حجاب بانوان می‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پر ارزش انقلاب هراس دارند و یکی از مهمترین توصیه‌ها و سفارشات شهدا، به حجاب و عفاف و غیرت است.

وی افزود: حقیقت این است که امروز آمریکا در غرب‌آسیا بدترین روزهای انزوای خود را می‌گذراند و ابرقدرت اول دنیا امروز در همه کشورهایی که بیشترین هزینه را کرده و چند هزار کشته و مجروح داده است، تنهاتر از همیشه است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران تمامی کشورهای مستضعف دنیا به این نکته رسیده‌اند که آمریکا یک شیر بی‌یال و کوپالی است که هیچ توانی ندارد و اگر ملت با هم متحد باشند آمریکا و تمامی کشورهای استکبارگر نمی‌توانند کاری را انجام دهند و این درسی است که ما به تمام کشورهای مستضعف اسلامی و غیر اسلامی جهان آموختیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم  گفت: بانیان و مجریان جلسات عزاداری باید در نظر داشته باشند که عزاداری همراه با معرفت و شناخت، سبب ارتقای معنوییت و اخلاق و تکامل مخاطبان، به‌خصوص نسل جوان باشد و از قمه زنی و چیزهای نظیر آن که موجب وهن تشیع است و سوژه و بهانه دست بدخواهان شیعه می‌دهد باید به شدت خوداری کرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مجالس عزاداری حسینی ناب‌ترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و از آماده‌ترین زمان‌ها برای احیای ارزش‌هاست که در این زمینه روحانی و مداحان و مسئولان هیات‌ها نقش اساسی و محوری دارند و باید از گنجینه عظیم عاشورا استفاده کرد و به مجالس عزاداری غنا بخشید.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر