logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابهر خبر داد:

رأی‌گیری با فعالیت ۲۰۰۰ عامل اجرایی در ابهر

-رأی‌گیری-با-فعالیت-۲۰۰۰-عامل-اجرایی-در-ابهر
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابهر گفت: بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و فرآیند انتخابات را همچون هفته گذشته، نظارت خواهند کرد.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در مورد تدابیر انتخاباتی در ابهر گفت: بیش از ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و فرآیند انتخابات را همچون هفته گذشته، نظارت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: شهرستان ابهر نیز با ۱۰۲ شعبه، که ۵۲ شعبه در شهر ابهر، ۱۴ شعبه در شهر هیدج و صائین‌قلعه، ۳۳ شعبه روستایی ثابت و سیار و سه شعبه سیار شهری آماده دریافت آرای مردم هستند. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ابهر عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی در مورد افراد واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آن‌ها تا امروز ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

طاهری‌زاده همچنین یادآور شد: مردم می‌توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رأی دادن در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی تأکید کرد: مردم برای انداختن رأی خود به صندوق‌ها در ساعات اولیه اقدام کنند و این تکلیف شرعی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر