logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

فردای انتخابات روز رفاقت است

فردای-انتخابات-روز-رفاقت-است-
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری شنبه فردای انتخابات روز رفاقت است، گفت: کارناتمام خود را باید امروز تمام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند اظهار کرد: اگر کسی بر پای صندوق‌های رای حاضر نشود نمی‌تواند ادعا و حق نظری در رابطه با سرنوشت کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مشارکت در رأی دادن هم حق و هم وظیفه است افزود: اگر خواهان این هستیم که فساد و تورم از بین برود بایستی بر پای صندوق‌های رأی حاضر شویم تا از این حق استفاده کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری شنبه فردای انتخابات روز رفاقت است ابراز کرد: کارناتمام خود را باید امروز تمام کنیم و هرکسی رای نداده است از این حق استفاده کنند چراکه سرنوشت کشور مشخص خواهد شد.

خاتمی گفت: حکومت چندین ساله قاچار و پدر و پسر پهلوی جزو تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ ایران است و به عفاف زنان ارزشی قائل نبودند آن‌ها نمی‌دانستند عفت مقدمه تقوا و پاکی است.

وی تاکید کرد: عزت در دنیا و نجات در آخرت در سایه تقوای الهی است و تقوا از ارکان اصلی دین محسوب می‌شود،

امام جمعه زنجان تصریح کرد: روز ۱۸ تیر ماه روز امر به معروف و نهی از منکر است که همه باید در مقابل حکومت ظالم ایستادگی کنند همان کاری که امام حسین(ع) انجام داد. 

خاتمی گفت: کشف توطئه کودتای آمریکایی در پایگاه هوایی بویژه طوری برنامه‌ریزی شده بود که آن‌ها تحقق و نتیجه این کودتا را حتمی می‌دانستند اما خدا حامی انقلاب است و با فرستادن طوفان شن خدای متعال عنایت الهی اش را به ایران نشان داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر