logo
امروز : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

حق انتخاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حق-انتخاب-از-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حق مشارکت و حق انتخاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مردم باید از حق خود استفاده کنند و از طرفی تکلیف شرعی و طبق فتوا واجب عینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات هر کدام از دو نامزد هر تعداد رای بیاورد رئیس جمهور خواهد شد، گفت: رأی کم برای رئیس جمهور منتخب و برای کشور خوب نیست. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب سه وظیفه مهم دارد، افزود: باید با خدای خود و مردم عهد ببندد که کارگزاران خود را از افراد انقلابی و جهادی انتخاب کند و از انتخاب افرادی که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند، پرهیز کند.

امام جمعه سلطانیه ادامه داد: رئیس جمهور باید برنامه هفتم توسعه را اجرا کند که در این برنامه رشد ۸ درصدی مد‌نظر است و باید بر عهدی که با امام و امت بسته و وعده‌هایی که به مردم داده، وفادار بماند. 

وی با اشاره به آغاز ماه محرم با بیان اینکه امام حسین (ع) به تک تک عزاداران خود عنایت و برای آن‌ها استفغار می‌کند، عنوان کرد: مجالس عزاداری باید سه ویژگی داشته باشد و آن اینکه محبت ما به اهل بیت (ع) را افزایش دهد، معرفت ما نسبت به عاشورا زیاد شود، ایمان دینی ما بیشتر شود.

حسینی‌نسب خاطرنشان کرد: ذکر و معنویات از بالاترین منکرات است و امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با فساد و منکرات بزرگترین پیام نهضت کربلاست. 

وی گریزی به مسئله غرب زدگی و وادادگی زد و ابراز کرد: در برابر فرهنگ غرب، ضعف اعتقادی و ایمانی، تربیت و تعلیم نادرست، ناآگاهی، برداشت غلط یا سوء استفاده از آزادی و حقوق زنان، مدگرایی و مد‌های متعدد، لباس‌های تجملاتی و تبلیغات دروغین دشمنان از عوامل بد حجابی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر