logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

نرم‌افزار حکمرانی به‌روز نشده است

نرم‌افزار-حکمرانی-به‌روز-نشده-است
استاندار زنجان با بیان اینکه مسأله عمده کشور این است که نرم‌افزار حکمرانی به‌روز نشده است، گفت: این نرم‌افزار شامل ساز و کارها و فرآیندها است که از دهه ۶۰ به بعد به‌روز نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی در آئین گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان، گفت: مسئله عمده کشور این است که نرم‌افزار حکمرانی شامل ساز و کارها و فرآیندها از دهه ۶۰ به بعد چه در حوزه سیاست و اقتصاد به روز نشده است.

بیشتر بخوانید

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۱۷ مرکز موجود است که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند، گفت: در حالیکه این روند، واگراست و ما نیازمند این هستیم که فرآیندها همگرا شود.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد نیز مشکلات داریم که اقتصاد ما بر مبنای نفت شکل گرفته و رشد اقتصادی اغلب از محل درآمدهای نفتی تحقق می‌یابد.

افشارچی با اشاره به اینکه طی فعالیت دولت سیزدهم از محل همگرایی‌های ایجاد شده در استان، ۱۹۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان صادر کردیم، اظهار داشت: تجارت باید به صورت یک فعالیت مستقل و مجزا باشد در صورتیکه تولید کنندگان در کنار تولید کار فروش محصولات را هم انجام می‌دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر