logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
خبرنگار عصر زنجان خطاب به نامزد ریاست جمهوری:

تکذیب و دروغ کار شما سیاست‌بازان هزار چهره‌ است

تکذیب-و-دروغ-کار-شما-سیاست‌بازان-هزار-چهره‌-است
خبرنگار عصر زنجان گفت: تقطیع و تکذیب و دروغ کار شما سیاست‌بازان هزار چهره‌ای است که به وقت نیاز ما را قلندران شب‌های تاریک و سرداران آزادگی می‌نامید و به وقت هوای نفس و میل به قدرت، کسانی که کارشان دروغ و دروغگویی است نسبت داده می‌شویم.

کمیل محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه خبرنگار افتخاری دارد و آن التزام به نوشته و مطلبی است که می‌نویسد و قلم می‌زند اظهار کرد: مفتخریم به اینکه نوشته‌ها و فعالیت‌هایمان را کتمان نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: قلم و گردن ما باریک است و پهنای آن به قطر گردن برخی نیست که کلام و گفته‌های خود را به هوایی به جز هوای مردم تکذیب می‌کنند! 

خبرنگار عصر زنجان ابراز کرد: ما برای نان و آب به آنچه نوشته‌ایم و گفته‌ایم خیانت نمی‌کنیم!

محمدی با بیان اینکه تقطیع و مصادره به مطلوب کار ما نیست عنوان کرد: اگر بود از منفعتش امروزمان بهتر از دیروزمان بود!

وی گفت: تقطیع و تکذیب و دروغ کار شما سیاست‌بازان هزار چهره‌ای است که به وقت نیاز ما را قلندران شب‌های تاریک و سرداران آزادگی می‌نامید و به وقت هوای نفس و میل به قدرت، کسانی که کارشان دروغ و دروغگویی است نسبت داده می‌شویم.

محمدی گفت: ما قلم را آهسته به دست می‌گیریم و محکم نگاه می‌داریم، از دروغ و دروغگویی اهل دروغ، هراسی نداریم و برای حقیقت و راستی گردن می‌دهیم.

وی ابراز کرد: کاش به جای خواندن خطبه‌هایی که مرامش را ندارید خود را آنگونه می‌ساختید که هوای قدرت کلام و زبانتان را آلوده به هوای قدرت‌طلبی برخی دوستانتان نمی‌کردید!

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر