logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدرس دانشگاه در گفتگو با موج‌رسا:

شهید سلیمانی عزت و افتخار ایران است

شهید-سلیمانی-عزت-و-افتخار-ایران-است-
مدرس دانشگاه گفت: بسیاری از افراد هستند که برای جمع کردن رأی دست به تخریب می‌زنند و این تخریب کارساز نیست؛ باید گفت شهید سلیمانی موی دماغ نیست؛ عزت و افتخار ایران است.

سیداحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه جبهه کفر هر وقت در مقابل جبهه حق ایستاد از مهمترین ابزارش تهمت، دروغ و مظلوم نمایی بود استفاده کرد، اظهار کرد: آنچه در فضای انتخاباتی ایران می‌گذرد غیر از مطلب فوق موضوعی به نام ترساندن مردم از حریف نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یادمان نرفته وقتی شهید رئیسی پا به عرصه انتخابات گذاشت حریفان او را به دیوار کشیدن و به پیاده‌رو و هزاران عنوان دیگر متهم ساختند افزود: اکنون در همان میدان همان تیم مقابل، شهید رئیسی را محکوم می‌کنند و اقدامات ایشان را به سخره می‌گیرند. 

مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در عین ناباوری برای نماینده انقلابی برچسب حکومت طالبان را می‌زنند و می‌گويند که مانع تشکیل دولت طالبان خواهند شد گفت: آیا نماز خواندن و روزه گرفتن و عمل به دستورات الهی باید با برچسب‌زنی همراه باشد؟

موسوی گفت: این چه دوگانگی است که شما دارید؟ زن و دختر مردم را به بی‌عفتی دعوت می‌کنید در حالی که زنان و دختران خودتان غرق در حجاب هستند.

وی ادامه داد: از راستی و درستی حرف می‌زنید در حالی که اکثرا کارهایتان تهمت و دروغ است.

مدرس دانشگاه ابراز کرد: آیا برای مردم نان شب مهمتر است یا فیلترینگ؟ آیا قضیه مسکن برای مردم اهمیتی ندارد؟ برای جلوگیری از بی‌عفتی در جامعه چه برنامه‌هایی دارید؟ آیا ازدواج جوانان مهم است یا کمک به تجزیه ایران؟

موسوی افزود: آیا اشتغال مهم است یا پرداختن به حاشیه‌های زندگی که اصلا در منظومه فکری مردم نیست؟

وی گفت: آیا فقط شعار دهندگان مقصرن یا مردمی که به سادگی تسلیم دروغ و تهمت می‌شوند؟

مدرس دانشگاه ابراز کرد: مردم باید آگاه باشند حسین ابن علی (ع) شهید؛ تهاجم فرهنگی شایعه و خوش باوری مردمان زمانش شد؛ بیدار باشیم و با آگاهی فرد منتخب را برای اداره کشور انتخاب کنیم که کوچک‌ترین غفلت پشیمانی به همراه دارد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در بیاناتی فرمودند؛ آنچه امام حسن (ع) را امام حسن (ع) کرد؛ (منظور بحث صلح نبود) تحلیل سیاسی در مردم بود که اهمیت ویژه دارد.

مدرس دانشگاه عنوان کرد: اگر مردم جامعه‌ای به وقت نیاز آگاه نباشند و بعد از گذشت فرصت‌ها زیر لگد دشمن بیدار خواهد شد و باید نسبت به این مهم حساس باشیم با دقت و درایت انتخاب کنیم تا فرد شایسته سکان هدایت کشور را به دست گیرد.

موسوی گفت: از طرف دیگر آقازاده‌ها و ژن‌های خوب را داریم تا در موارد ضروری به دروغ و مظلوم‌نمایی بپردازند.

وی افزود: اگر مردم جامعه‌ای به وقت نیاز، آگاهی لازم را نداشته باشند و انتخاب نادرست کنند، بعد از گذشت فرصت‌ها زیر لگد دشمن بیدار خواهند شد.

مدرس دانشگاه ابراز کرد:این جماعت از خودراضی حتی سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی را هم از تیغ تهمت‌ها و ناروایی‌های خود بی‌نصیب نگذاشتند و علت شهادت ایشان را موی دماغ شدن برای آمریکا می‌دانند که بسیار تأسف بار است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر