logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

هر رای تیری بر قلب دشمنان است

هر-رای-تیری-بر-قلب-دشمنان-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه هر برگ رای تیری بر قلب دشمنان است گفت: حضور در انتخابات هم حق و تکلیف است و عدم حضور شاد کردن قلب دشمنان و محروم کردن انسان از حق واقعی خود است.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: انتخابات نشانه باور عمیق جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب به مردم‌سالاری دینی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اگر کشور در قالب اکثریت دیده نشود آسیب می‌بیند ابراز کرد: از این رو مردم باید با حضور حداکثری خود یک اتفاق نیروبخش شکل دهند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی که کشور درگیر جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد ابراز کرد: انتخابات این دوره و حضور در آن اهمیت دو چندان دارد.

وی مطرح کرد: دشمن در این جنگ مبادی فکری نسل جوان و جامعه را نشانه گرفته است و به دنبال آن است که حقایق را تغییر دهد.

علی‌اکبری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق بسیار کارآمد برای تک تک افراد است عنوان کرد: حضور در انتخابات برای همه دوستان و دشمنان حاوی پیام است.

وی با اشاره به اینکه افراد واجدالشرایط برای انتخابات جهادی بزرگ در پیش دارند افزود: هر رای به منزله تیری بر قلب دشمنان است و عدم حضور به مانند شاد کردن قلب دشمنان است.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه از شهید آیت‌الله رئیسی خدمات فراوانی به یادگار مانده است اذعان کرد: در رابطه با خدمات شهید خدمت انتقال دولت از حالت ورشکسته به دولتی با رشد اقتصادی متوسط ۶ درصد خدمتی بسیار با ارزش است و تجارت خارجه کشور از ۸۰ میلیارد دلار به ۱۱۷ میلیارد دلار افزایش داشت.

وی اظهار کرد: امروز که مهم‌ترین مسئله انتخابات و عدم حضور بی‌اعتنایی به جهاد تبیین است.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه افکار عمومی محل آسیب و چالش شده است عنوان کرد:  جهاد تبیین به معنای آشتی مردم و قلب آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین یعنی قیام برای پیشرفت، اگر مسئله جهاد تبیین را درست بپیماییم دیگر مسئله مشارکت و کمبود رونق انتخابات را نخواهیم داشت.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شرکت در انتخابات اهمیت دادن به مردم و ذهن جامعه است، گفت: تشویق به حضور نیازمند اعتماد‌سازی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر