logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

دهیاران حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند

دهیاران-حق-تبلیغ-هیچ-کاندیدایی-را-ندارند
فرماندار ابهر ضمن تشکر از دهیاران که زحمات بسیاری در روستاها می‌کشند، گفت: با دهیاران متخلفی که در خصوص انتخابات تبلیغات جانب‌گرایانه انجام می‌دهند به شدت برخورد خواهد شد.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تشکر از دهیاران که زحمات بسیاری در روستاها می‌کشند، گفت: با دهیاران متخلف در خصوص انتخابات تبلیغات جانب‌گرایانه انجام می‌دهند به شدت برخورد خواهد شد و دهیاران اگر می‌خواهند در انتخابات فعالیت داشته باشند و تبلیغ کاندیدایی را انجام دهند باید مرخصی بگیرند و استفاده از امکانات و سمت دولتی برای انتخابات ممنوع است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم کشور ایران خدمات ارزنده‌ای انجام شده است، گفت: اگر وضعیت کشور در گذشته و حال به طور جدی مقایسه شود، خواهیم دید که در کشور کارهای بزرگی انجام شده است که همه این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه در این دولت مشکلات به صورت موردی بررسی می‌شود، گفت: دهگردشی‌هایی که در روستاها انجام می‌شود، ۹۰ درصد مصوبات آن اجرا شده و اعتبارات خوبی در جهت آبادانی روستاها اختصاص پیدا کرده است و دهیاران با خدمات ارزنده‌ای که در روستاها انجام می‌دهند آبادانی را به ارمغان آورده‌اند.

ذوالقدر با بیان اینکه شهید رئیسی به مدت سه سال خالصانه و مخلصانه برای خدا و رفع مشکلات کشور خدمت کرد، گفت: یکی از ویژگی های بارز شهید جمهور، عشق و علاقه او به ولایت فقیه بود و همواره در راه خدمت به مردم و محرومان تلاش می‌کرد.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو باید با تبیین خدمات انجام شده در دولت‌، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کرد، چراکه حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه یک کشور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر