logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در دوره دوم انتخابات فعال باشند

مردم-در-دوره-دوم-انتخابات-فعال-باشند-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در دوره دوم انتخابات مهمتر از دور اول است و لازم است مردم در این عرصه حضور فعال و کارگشا داشته باشند.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بارها مقام معظم رهبری اشاره داشتند به اینکه انتخابات یکی از نمادهای قدرت در کشور است اظهار کرد: حضور مردم هر چه قوی‌تر باشد باعث افتخار کشور است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام مردم سالاری اسلامی است جزو ارکان اصلی نظام محسوب می‌شود ادامه داد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف مخصوصأ در عرصه سیاسی بسیار موثر و نقش‌آفرین است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شرکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به همراه دارد و هر رأی بیانگر تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی است نظامی که از خون هزاران شهید رشد و پرورش یافته است.

جعفری ابراز کرد: مشارکت در انتخابات شلیک تیری به سمت دشمن است دشمنی که برای عدم مشارکت در انتخابات ایران هزینه‌های زیادی صرف و تبلیغات منفی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن از توطئه بر علیه کشور و اشکال تراشی به آن خسته نشده است افزود: دشمنان نظام مدام در پی شیطنت هستند ولی مردم آگاه و همیشه در صحنه انقلاب توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و با مشارکت در عرصه‌های مختلف کشور آن‌ها را ناامید کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: برای همه افرادی که کشورمان ایران را دوست دارند لازم است برای سربلندی نظام، امنیت و اقتدار کشور در عرصه انتخابات حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند.

جعفری گفت: دشمنان نظام از هیچ تلاشی برای ناامید کردن مردم دریغ نمی‌کنند و هر کاری که می‌توانند برای کمتر شدن مشارکت در زمینه انتخابات انجام می‌دهند و آن‌ها کاملاً به حساسیت انتخابات در کشور آگاهی دارند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن از هیچ تلاشی برای ناامید کردن مردم دریغ نمی‌کند و هرکاری که می‌تواند انجام می‌دهد، عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب به توطئه‌های دشمنان آگاه هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر