logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۲۷ مکان ورزشی افتتاح شد

۲۷-مکان-ورزشی-افتتاح-شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طرح آزادسازی ۲۷ مکان ورزشی همزمان با سراسر کشور جهت دسترسی رایگان به ورزش برای عموم مردم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان در آئین افتتاحیه طرح ملی ورزش و مردم، با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده مسابقات المپیک و پارالمپیک بانوان در کشور فرانسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره سه بانوی زنجانی( مهسا جاور، نوروزی و شجاعی) حضور خواهند داشت و برای این افراد آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان علاوه بر طرح‌های موجود یک طرح نو و جدیدی با عنوان ورزش و مردم ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: این رویه پیش از این در سطح پارک‌های شهر استان اجرا شده است اما این طرح انسجام یافته و در فضاهای سرپوشیده در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد: در این طرح ۲۷ مرکز و ایستگاه در سطح استان زنجان انتخاب شده و با حضور مربیان آموزش دیده برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی در این ایستگاه‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: این طرح ملی با مشارکت مرکز سپاه استان‌، شهرداری، آموزش و پرورش، هلال احمر است تا با در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی یک ورزش رایگان را به ویژه مادران ارائه شود.

بازرگان با بیان اینکه محوریت طرح ملی ورزش و مردم با مادران است، افزود: با توجه به ماشینی شدن زندگی، عدم تحرک صورت نمی‌گیرد و موجب بروز بسیاری از بیماری‌ها است، بنابراین مادران سالم موجب جامعه سالم می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد مردم در استان زنجان ورزش می‌کنند، گفت: در این راستا باید شرایط لازم فراهم شود تا بتوانیم سلامتی را در استان ایجاد و باعث کاهش هزینه‌های درمانی شویم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر