logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان:

انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است

انتخابات‌-مظهر-حضور-مردم‌-و-آزادی-ملت‌-است
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حضور و مشارکت مردم در امر انتخابات از اصل انقلاب بوده و مردم برای سرنوشت کشور خود وارد میدان می‌شوند و این بیانگر مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ است.

رویا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی ملت‌ ايران‌ در انتخاب‌ سرنوشت‌ خود است‌ اظهار کرد: با انتخاب‌ رئيس‌ جمهور سررشته‌ مسائل‌ اجرایی كشور به دست وی سپرده می‌شود و منتخب‌ مردم برخاسته‌ از رأی‌ و اراده‌ ملت خواهد بود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اين‌ كار به‌ معنای قدرت‌ مردم‌ در اداره امور كشور و در دست‌ داشتن‌ سرنوشت‌ كشور به‌ وسيله ملت‌ است‌ ابراز کرد: آنچه کشور را پس از پیروزی انقلاب تاکنون در مقابل‌ تهاجم‌ و زياده‌خواهان‌ بين‌المللی‌ حفظ‌ كرده است انتخابات و مشارکت مردمی است چراکه دشمنان مشاهده کرده است که ملت‌؛ صاحب‌ دولت‌، مجلس‌ و صاحب‌ مسئولان‌ است‌ و این پشتوانه‌ حضور ملی بوده‌ كه‌ هميشه‌ استکبار جهانی را به عقب رانده است. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان تاکید کرد: به همین دلیل است که می‌توان گفت اگر انتخابات‌ و مردم‌سالاری‌ و حضور مردمی و اراده‌های‌ جوشان‌ مردم‌ در وسط‌ صحنه‌ و ميدان‌ نبود اين‌ انقلاب‌ دوام‌ نمی‌آورد و بدون شک در مقابل‌ تهاجم‌های‌ سياسی‌ و محاصره‌های اقتصادی توان ايستادگی نداشت.

کرمی گفت: حضور آگاهانه مردم پای‌ صندوق‌های‌ رأی و جلوه بسيار زيبا و جذاب‌ مشاركت‌ عمومی‌ مؤثرترين‌ وسيله‌ برای‌ اين‌ است‌ كه‌ هر فردی بتواند آرمان‌ها و خواسته‌ها و مطلوب‌ خود را در قالب‌ اجرايی‌ قرار دهد و آن‌ را به‌ تحقق‌ نزديك‌ كند. 

وی با اشاره به اینکه چنانچه انتخاب بر اساس تحقق‌ خواسته‌ها و آرزوها و گشودن‌ گره‌های‌ مهم کشور انجام شود، در واقع‌ بلندترين‌ قدم‌ برای رفع مشکلات برداشته خواهد شد گفت: امروز مسأله‌ انتخابات‌، عرصه‌ امتحان‌ الهی است‌. و سعی همه آحاد ملت باید این باشد که از امتحان‌ الهی سربلند بيرون‌ بيايد.

کرمی ادامه داد: چراکه آنچه‌ امروز در سطح‌ كشور در زمينه انتخابات‌ جريان‌ دارد، همان‌ چيزی است‌ كه‌ برای ملت‌ ايران‌ و برای سرنوشت‌ اين‌ كشور امری لازم‌ و ضروری و مطلوب‌ است‌.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب ضرورت انتخابات و مشارکت مردم به این دلیل است که آينده سازندگی كشور، اداره كشور، روابط‌ كشور، فرهنگ‌ كشور، اقتصاد كشور، مسائل‌ اجتماعی، مسائل‌ انسانی، همه‌ و همه‌ از همين‌جا آغاز می شود. 

وی افزود: بدون شک مردم ایران در این انتخابات طبق روال انتخابات‌های گذشته در چهل و اندی سال اخیر پیروز میدان خواهند بود و با حضور خود بار دیگر دستاورد مهم امنیت ایران اسلامی از گزند سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به دست خواهند آورد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر