logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۸۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی فرماندار طارم در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در انتخابات ضروری است

مشارکت-در-انتخابات-ضروری-است
معاون سیاسی فرماندار طارم گفت: حضور مردم در دور دوم انتخابات از دوره اول مهمتر است و مشارکت در این مهم امری حساس است.

ابراهیم آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مخصوصأ این دوره که انتخابات ریاست جمهوری مطرح است در کشورمان ارجعیت بسیاری دارد اظهار کرد: ملت شریف توجه داشته باشند حتی یک رأی هم سرنوشت‌ساز است و نباید این مهم دست کم گرفته شود‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این دوره ریاست جمهور کشور معرفی و سکان هدایت کشور به دست ایشان سپرده می‌شود اذعان کرد: خواهشی که از مردم همیشه در صحنه انقلاب داریم دور دوم انتخابات با قوای بیشتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه این دوره برای کشور و ملت سرنوشت‌ساز است.

معاون سیاسی فرماندار طارم با اشاره به اینکه تعیین رئیس جمهور برای کشور در مرحله اول تعیین سرنوشت ملت است ادامه داد: همان طور که در دوره اول وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌ایم دور دوم نیز با مشارکت بالا برای عزت و افتخار کشور پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد و برای کشور مدیری لایق و اصلح انتخاب خواهیم کرد.

آقایی ابراز کرد: بنا به تاکیدات رهبری حضور مردم پای صندوق‌های رأی امری مهم برای تعیین سرنوشت چهار ساله کشور است.

وی ادامه داد: اگر با بصیرت لازم در این انتخابات حاضر شویم فردی لایق برای اداره کشور انتخاب خواهیم کرد فردی که مانند شهید جمهور تنها دغدغه آن خدمتگزاری به مردم‌ و رسیدگی به مشکلات آن‌ها باشد.

معاون سیاسی فرماندار طارم عنوان کرد: انتخابات این دوره در کشور مهم و دارای حساسیت بالایی است و هر شخصی را که مردم انتخابات و مناسب بدانند برای اداره کشور منصوب خواهد شد.

آقایی عنوان کرد: مشارکت مردم در عرصه‌ انتخابات از خود انتخابات مهمتر است چراکه مردم خواستار انقلاب اسلامی ایران بودند و حرف اول در نظام برای مردم است و در نظام جمهوری اسلامی به مردم سالاری‌دینی تاکیدات فراوان شده است.

وی ابراز کرد: مردم با مشارکت خود در دوره دوم انتخابات کار ناتمام را تمام خواهند کرد و بار دیگر دشمنان نظام را با حضور پر رنگ خود در این عرصه ناامید می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر