logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون معماری شورای عالی استان‌های کشور:

مسکن ملی نباید به سراب تبدیل شود

مسکن-ملی-نباید-به-سراب-تبدیل-شود
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و روستائی شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه تامین مسکن یکی از دغدغه‌های زندگی خصوصاً جوانان است، گفت: نباید اجازه داد با انتخاب نادرست مسکن ملی به سراب تبدیل شود.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های مردم و جوانان تهیه یک مسکن است، گفت: دولت جدید موظف است این کمبود و نیاز را جبران کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سراسر جهان نیز این چنین است و اقداماتی نیز برای مردم صورت می‌گیرد تا در رفاه و آسایش زندگی کنند. مردم ایران هم از مساکن مهر و ملی استقبال فراوانی کردند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و روستائی شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح استقبال و حمایت در حوزه ساخت مسکن بسیار بالا بوده و بر اساس جمعیت موجود ساخت مسکن باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: اگر دولت جدیدی بیاید و هنجار شکنی کند و نظم را بهم بریزد ۱۰۰ درصد با واکنش مردم مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: این امکان وجود ندارد موضوعی مطرح و اجرا شود و دولت بعدی روی کار نیامده این برنامه را لغو و مانع آن شود‌.

نجفی با اشاره به مستاجرین عنوان کرد: درصد بسیاری از مردم یا مستاجرند یا بدمسکن هستند، بنابراین نه تنها نباید به انتخابات بی‌اعتنا باشند بلکه باید به کسی و جریانی رای بدهند که عملاً نشان داده، اهل خانه‌دار کردن مردم است اما با رای‌آوری شخصی که ادامه‌دهنده راه روحانی در واقع انتخاب امثال عباس آخوندی و عبدالعلی‌زاده است باید قید خانه‌دار شدن را زده و با نهضت مسکن و زمین رایگان خداحافظی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌های اصولگرا با انجام طرح‌هایی چون مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، عملاً نشان داده‌اند که به فکر خانه‌دار کردن مردم هستند. همچنین طرح اعطای زمین رایگان که در دولت شهید رئیسی تصویب و در روستاها آغاز شد هم در راستای خانه‌دار کردن مردم است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر