logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان:

انتخاب اصلح زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است

انتخاب-اصلح-زمینه‌ساز-پیشرفت-جامعه-است
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه انتخاب اصلح زمینه‌ساز پیشرفت جامعه است گفت: انتخاب اصلح کشور را به قله‌های پیشرفت و موفقیت خواهد رساند.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: فارغ از هر گونه سلایق سیاسی  حضور باشکوه مردم ایران در روز هشتم تیر ستودنی است. 

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه آغاز حماسه دیگر برای ملت ایران سیلی محکمی بر صورت دشمنان داخلی و خارجی بود ابراز کرد: خلق صحنه‌های همدلی با حضور باشکوه ملت ایران با گرایش‌های مختلف در انتخابات آفرینش حماسه‌ای بزرگ بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان ابراز کرد: این انتخابات در سریع‌ترین زمان ممکن از مصادیق یک کشور جمهوری و اسلامی است. 

وی افزود: تعیین رئیس جمهور با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردمی که، امروز پای انقلاب ایستاده و همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور را با حضورشان در تاریخ به ثبت رسانده‌اند اقدامی شایسته است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه مردم ایران روز جمعه را به عنوان روزی حماسه‌ساز و حماسه‌آفرین فراموش نخواهند کرد بیان کرد: روزی لحظه حضور پرشور آن‌ها در پای صندوق‌های اخذ رای را شاهد بودیم و باید به عنوان روزی تاریخی ثبت شود.

 وی تاکید کرد: به حول قوه الهی در جمعه آینده کار نیمه تمام را تکمیل و راه رئیس جمهور شهید را ادامه، از خون شهدا و مادران شهدا دفاع کرده و اجازه نخواهیم داد دل مادران و فرزندان شهدا ذره‌ای اندوهگین شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان دانشگاه افزود: هر دو طرف منتخب ملت ایران برای دوره دوم هدفی جز خدمت به ملت بزرگ ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند.

 وی با بیان اینکه شاخصه‌های مقام معظم رهبری در انتخاب رئیس جمهور باید مدنظر قرار دهیم تصریح کرد: در نظر گرفتن این شاخصه‌ها منجر به یک انتخاب خوب خواهد شد.

شاهمرادی ادامه داد: در جهت انتخاب اصلح آیات و روایات متعددی بیان شده است که اهمیت این موضوع را می‌رساند. 

وی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی است ادامه داد: همه باید در جهت انتخاب اصلح تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در را رابطه با انتخاب اصلح اشاره کردند؛ اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.

وی اذعان کرد: ایشان فرمودند؛ اینکه کارآمد باشد و توانایی داشته باشد و برای کار کردن، از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.

شاهمرادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری افزودند؛ توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب این موجب صلاحیت است، وقتی این صلاحیت وجود داشت این آدمی با این خصوصیات می‌تواند از همه‌ی ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح کشور را به قلعه‌های پیشرفت می‌رساند تصریح کرد: انتخاب غیر اصلح زمینه بروز مشکلات و پسرفت در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌آورد که نتایج آن در آینده دامن‌گیر خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان دانشگاه بیان کرد: هردو فرد راه یافته به دور دوم انتخابات پیشاپیش پیروز هستند برای اینکه برای خدمت مردم ایران اسلامی آستین بالا زده به رهبر انقلاب لبیک گفته‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر