logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمدره خبر داد:

اهدای جهیزیه به نوعروسان خرمدره‌ای

اهدای-جهیزیه-به-نوعروسان-خرمدره‌ای
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمدره از اهدای 10 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حسین حیدری در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان در گفتگو با نبض سحر اظهار کرد: در راستای حمایت از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارج نهادن به نهاد خانواده در راستای عمل به تأکیدات دین مبین اسلام و سنت حسنه رسول اکرم و منویات مقام معظم رهبری 10 سری جهیزیه  به ارزش 620 میلیون ریال تقدیم این عزیزان شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 29 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان اهدا شده بود یادآور شد: این اقلام شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی، سرویس چینی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره گفت: موضوع توانمندسازی افراد تحت پوشش همواره در دستور کار قرار دارد و برای سال جاری هم بیش از آمار سال گذشته هدف‌گذاری شده است.

حیدری اظهار کرد: کمیته امداد تلاش دارد تا کمک‌های معیشتی منجر به توانمندی افراد تحت حمایت شود تا از طریق اشتغال به خودکفایی برسند و معیشت خود را تأمین کنند چراکه از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز همین مسئله است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر