logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره در گفتگو با موج‌رسا:

انتخابات مجرای تحقق حاکمیت مردم است

انتخابات-مجرای-تحقق-حاکمیت-مردم-است-
دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره گفت: شرکت در انتخابات حق بزرگ، مهم و مجرای تحقق حاکمیت مردم است.

جلیل افشاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه انتخابات مجرای تحقق حاکمیت مردم است مردمی که همیشه پای انقلاب و امان راحل خود بودند اظهار کرد: مردمی که با خون هزاران شهید هم پیمان شدند تا پیرو خط امام خود و انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است که بسیاری از کشورهای به اصطلاح مدرن آرزوی داشتن آن را دارند افزود: انتخابات کشورمان مجرای تحقق حاکمیت مردم است و فرصتی است برای مردم که نظر خودشان را نسبت به شیوه حکومت و مدیریت یک دولت ابراز کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره با اشاره به اینکه اگر مردم نسبت به عملکرد فردی نارضایتی داشته باشند باید بتوانند شخص یا گروه دیگری را که مناسب‌تر و با کفایت‌تر است جایگزین کنند ادامه داد: شرکت در انتخابات حق بزرگ و مهمی است و امروز مردم بسیاری در جهان برای داشتن حق رأی می‌جنگند، عده زیادی در این راه کشته می‌شوند.

افشاری با تاکید بر اینکه برخی از مردم فکر می‌کنند که شرکت نکردن در انتخابات، یعنی رأی دادن به هیچکدام از گزینه‌های موجود است، در حالی که این درست نیست و در واقع فریب خود است ابراز کرد: برخی دوست دارند صدای اعتراضشان شنیده شود در حالی که تجربه نشان داده است صدای معترضان خاموش شنیده نمی‌شود و مشارکت در انتخابات باید حداکثر باشد.

وی ادامه داد: در انتخابات، موضوع فقط انتخاب یه شخص برای تصاحب یک جایگاه شغلی نیست بلکه حمایت از یک جریان فکری اقتصادی و رسیدن به پیشرفت‌ها و دستاوردها است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره تصریح کرد: مردم این بار برای بار دوم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

افشاری گفت: کشورهای خارجی انتخابات کشور را دنبال و لحظه به لحظه آن را رصد می‌کنند امیداورم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مردم بار دیگر حماسه‌آفرین باشند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اتحاد و همبستگی مردم به وجود آمده است و در این چند دهه انتخابات متعددی در کشور رخ داده است و مردم اهميت این موضوع را با دل و جان قبول دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره تاکید کرد: مردم کشورمان واقف هستند که دشمنان نظام برای عدم مشارکت مردم برنامه دارند به این دلیل مردم در تمام عرصه‌های حضور فعال دارند تا دشمنان بدانند طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از ولایت فقیه دست نخواهیم کشید.

افشاری گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیانگر اقتدار و عزت کشور است کشوری که برای پابرجایی انقلاب و آرمان‌های آن جوانان و نوجوان زیادی شهید شدند تا وجبی از خاک کشور توسط دشمنان تصاحب نشود.

وی تاکید کرد: مردم کشورمان بدانید که شخص رئیس‌جمهور بالاترین مقام اجرائی کشور و مسلط به بیشترین بودجه و امکانات و پیش‌برنده کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است و انتخاب آگاهانه و پس از بررسی‌های دقیق باید به سمت انتخاب بهترین و صالح‌ترین گزینه باشد تا پیشرفت در کشور حاصل شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر