logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد:

انجام بهسازی آسفالت محور پری به علم‌کندی

انجام-بهسازی-آسفالت-محور-پری-به-علم‌کندی
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه بهسازی آسفالت محور پری به علم‌کندی در حال انجام است گفت: فاز اجرایی این پروژه به طول هشت کیلومتر و در چند قطعه شروع شده است.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: بهسازی آسفالت محور پری به علم‌کندی در حال انجام است و هشت کیلومتر دیگر از ۲۱ کیلومتر موجود بزودی اجرا و تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این پروژه در چند قطعه عملیاتی می‌شود گفت: اکنون زیرسازی این پروژه را شروع کرده‌ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان یادآور شد: برای این پروژه مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته بخشی از پروژه شروع شده است گفت: ما در تلاشیم امسال نیز بخش باقیمانده تکمیل شود و در تقدیم اهالی منطقه شود. 

جعفری با توجه به اینکه محور مذکور معدنی است، بیان کرد: ارتفاع این منطقه نیز بالاست و همیشه در معرض سیکل یخبندان، ذوب یخ و بارش‌های برف قرار دارد و گاهی تا اواسط فروردین ماه در این منطقه بارش برف مشاهده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود شرایط یاد شده نیاز است به طور ویژه عملیات راه‌سازی ارتقا یابد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان ادامه داد: اجرای پروژه واریانت تات‌قشلاق به چای‌قشلاق نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه ۱۲ کیلومتر مسیر به ۴.۵ کیلومتر کاهش یافته است گفت: از مزایا و برکات این طرح‌ مسیرهای صعب‌العبور و دارای برف و یخبندان کاهش یافته است.

جعفری ابراز کرد: از دیگر مزایای این طرح هم بعد مکانی و هم بعد زمانی کاهش پیدا کرده و کیفیت سفر نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر