logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است

انتخاب-فرد-اصلح-برای-مدیریت-جامعه-ضروری-است
امام جمعه طارم با اشاره به اینکه مردم با مشارکت خود برای بار دوم در انتخابات نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب هستند، گفت: انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری از گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تبلیغات گسترده دشمن از جمله، علیه دولت سیزدهم به خاطر عملکرد خوب ایشان است اظهار کرد: شهید رئیسی خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و هرگز از این مهم دست بر نداشت و تمام سعی ایشان رفع محرومیت‌زدایی از جامعه بود ایشان در کنار مردم و به مشکلات آن‌ها واقف بود.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: این شهید بزرگوار طی سفرهای استانی که به استان زنجان داشت با خود خیر و برکت آورد که نمونه آن رسیدگی به امور کارخانه‌های راکد بود که با کمک و مساعدت شهید جمهور مشکلات مربوطه حل شد.

امام جمعه طارم ابراز کرد: مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات ریاست جمهوری به دشمنان نظام اثبات کردند که برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ارزش قائل هستند و این ستودنی است.

منصوری تاکید کرد: باید در نظر داشت مشارکت در انتخابات برای کشور مهم است و این دوره از ریاست جمهوری برای کشور اهمیت بالایی دارد چراکه در آن مدیریت کشور به دست فرد با خرد سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های اقتدار ملی حضور پای صندوق‌های رأی است و اقتدار باعث ایجاد امنیت ملی می‌شود و این اهمیت بالایی دارد ادامه داد: مردم با مشارکت خود برای بار دوم در انتخابات نشان خواهند داد که پای آرمان‌های انقلاب هستند و هرگز امام خود مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه طارم افزود: هر رأی مثال بارز یک موشکی بر قلب دشمن است و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی موجب سرافرازی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نشانه پشتیبانی از نظام و انقلاب و ولایت فقیه است.

وی ابراز کرد: انتخاب فرد اصلح برای مدیریت جامعه لازم و ضروری است و فرد منتخب باید برای مردم و خدمتگزار مردم باشد فردی باشد که مانند رجایی، باهنر و رئیسی برای مردم و برای پیشرفت کشور گام‌های مثبت بردارد و خستگی‌ناپذیر باشد.

امام جمعه طارم گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگری برای انتخاب فرد اصلح پای کار خواهند آمد و اداره جامعه به فرد اصلح سپرده می‌شود و ملت شریف ایران هرگز فراموش نخواهند کرد که برای رشد و پرورش انقلاب شهدای زیادی تقدیم شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر