logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان خبر داد:

احتمال وقوع آتش‌سوزی‌ در مراتع استان زنجان

احتمال-وقوع-آتش‌سوزی‌-در-مراتع-استان-زنجان
مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی در مراتع استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی امسال منابع طبیعی را در مقابله با آتش‌سوزی‌ها یاری کنند.

عباس بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه امسال بارندگی‌های خوبی را در سطح استان زنجان شاهد بودیم اظهار کرد: در اثر این بارندگی‌ها شاهد بالا بودن پوشش گیاهی در سطح استان هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با ورود به فصل تابستان و با خشک شدن پوشش گیاهی احتمال آتش‌سوزی در مراتع وجود دارد ادامه داد: در شرایط فعلی زمینه وقوع آتش‌سوزی‌های بزرگ وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان با تاکید بر اینکه انتظاری که از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد این است که امسال در صورت وقوع آتش‌سوزی منابع طبیعی استان را یاری کنند خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌ برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی انجام شده و امیدواریم با یاری دستگاه‌های دیگر شاهد آتش‌سوزی‌های بزرگ در استان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه راهداری در پاک‌سازی حریم جاده‌ها باید اقدام کند ادامه داد: امسال برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی توجه ویژه‌ای باید انجام شود.

بابایی خاطر نشان کرد: از دادستان نیز درخواست داریم درخصوص پیگیری آتش سوزی‌های عمدی قاطعیت لازم را در برخورد با مسببین داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مانور اطفاء حریق در شهرستان طارم گفت: این مانور به منظور بالا بردن سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در مراتع برگزار شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان در پایان تاکید کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا امسال خسارت کمتری به منابع طبیعی استان وارد شود.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر