logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۸۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها تا پایان مرداد ادامه دارد

ثبت‌نام-کلاس-اولی‌ها-تا-پایان-مرداد-ادامه-دارد-
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: فرآیند ثبت‌نام تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و درخواست ما از خانواده‌ها این است که ثبت‌نام فرزندانشان را به روزهای پایانی موکول نکنند.

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه برای ثبت‌نام پایه اول نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بر پایه متولدین نیمه دوم 1396 و همچنین نیمه اول 1397 در سال جاری 19 هزار و 567 دانش‌آموز واجد شرایط برای ثبت‌نام در کلاس اول هستند.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس استان در حال انجام است، افزود: فرآیند ثبت‌نام تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و از والدین خواهشمندیم که ثبت‌نام فرزندانشان را به روزهای پایانی موکول نکرده و نسبت به این امر اقدام کنند.

 معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان گریزی به مسئله نزدیکی مدرسه به محل سکونت زد و تصریح کرد: در ارتباط با ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، والدین محدوده جغرافیایی را رعایت نکرده و فرزندان از لحاظ جسمی و روحی مورد آسیب قرار می‌گیرند، در حالی که بهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه به خانه است.

 وی ادامه داد: سالجاری حدود 18 هزار خروجی از ابتدایی به دوره اول متوسطه خواهیم داشت، ‌افزود: تعداد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان در سال تحصیلی گذشته 119 هزار و 223 نفر بود که امسال به 120 هزار نفر می‌رسد.

 قاسمی عنوان کرد: خانواده‌ها باید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز، کد ملی والدین، آدرس محل سکونت و کدپستی را ثبت‌کنند.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر