logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان:

پذیرفته‌‌شدگان دانشگاه فرهنگیان مشخص شدند

پذیرفته‌‌شدگان-دانشگاه-فرهنگیان-مشخص-شدند
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۲ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد ۶۲۹ نفر دختر و ۸۹۴ نفر پسر هستند.

فرزانه اله‌وردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۳۲ نفر پذیرفته شده در مرحله اول ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۶۲۹ نفر دختر و ۸۹۴ نفر پسر هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از تعداد گفته شده، ۵۰۷ نفر سهمیه استان زنجان برای استخدام در آموزش و پرورش و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به رشته‌های سالجاری عنوان کرد: آموزش و پرورش ابتدایی، زبان انگلیسی و مشاوره و راهنمایی تحصیلی از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه است.

وی ادامه داد: نحوه مصاحبه بصورت ارزیابی تکمیلی بوده که در کانون‌های ارزیابی دانشگاه فرهنگیان اتفاق خواهد افتاد، در این فرآیند پرونده‌های داوطلبان شرکت کننده بررسی می‌شود.

اله‌وردی با بیان اینکه ارزیابی تکمیلی شامل سوابق، فعالیت‌ها، افتخارات آموزشی و پژوهشی و پرورشی، سلامت جسمانی و روانی است، تصریح کرد: همه موارد فوق بررسی شده و در ادامه ارزیابی شایستگی‌های معلمان در ۹ کانون، که چهار کانون در پردیس الزهرا دختران، پنج کانون در پردیس شهید بهشتی پسران است بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون‌های روانشناختی، بحث گروهی و تمرین تحلیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی از مواردی است که داوطلبان باید این فرآیند را طی کنند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با اشاره به قبولی نهایی در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم اتفاق خواهد افتاد، ابراز کرد: ۵۰ درصد تاثیر معدل، ۱۰ درصد کنکور اختصاصی فرهنگیان، ۱۵ درصد کنکور رشته‌ای که در آن شرکت کرده بودند و ۲۵ درصد ارزشیابی شایستگی‌های معلمی است.

وی اظهار داشت: فرآیند ارزیابی شایستگی‌های معلمی از ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه اجرایی خواهد شد که ۲۵ درصد امتیاز داوطلبان را تشکیل می‌دهد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر