logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۸۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

۱۵ زندانی زنجانی آزاد شدند

۱۵-زندانی-زنجانی-آزاد-شدند-
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: 15 زندانی در استان زنجان در جریان بازدید مقامات قضائی استان از زندان به مناسبت هفته قوه قضائیه آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی‌برحق، در ششمین روز از هفته قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان استانی با حضور در زندان زنجان ضمن بازدید از زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره انجام داد اظهار کرد: اهمیت و جایگاه کار قضا و قضاوت با استعانت از درگاه احدیت بسیار بالا است، چراکه قضات در امر قضاوت با سرنوشت مردم سروکار دارند، بنابر این بایستی در انجام وظیفه و اجرای عدالت اهتمام جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

وی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت گفت: دیدارهای چهره به چهره مقامات قضائی استان با حضور حداکثری برای شنیدن و بررسی مشکلات زندان و زندانیان نتایج خوبی به همراه دارد در همین راستا 15 زندانی در جریان دیدار مقامات قضائی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تشکر از زحمات و تلاش‌های تمام قضات در اجرای برنامه‌های قوه قضائیه و احقاق حق گفت: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، دادرسی الکترونیکی، پابند الکترونیکی و سایر ارفاقات قانونی برای زندانیان واجد شرایط مورد اهتمام همکاران قضائی قرار گیرد البته این ارفاقات شامل همه زندانیان بویژه سارقین حرفه‌ای نمی‌شود.

در این مراسم از قضاتی که اقدام به استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، دادرسی الکترونیکی، پابند الکترونیکی و رسیدگی تمام الکترونیکی پرونده‌های بدون کاغذ و همچنین از خیرین جشن گلریزان استان تقدیر شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر