logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۷۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان:

ساماندهی مزار شهدای خوشنام در حال اجراست

ساماندهی-مزار-شهدای-خوشنام-در-حال-اجراست
شهردار ماهنشان با بیان اینکه ساماندهی مزار شهدای خوشنام در حال اجرا است گفت: اجرای اِلِمان در سال گذشته انجام شده و محوطه‌سازی و سنگ فرش این مکان نیز طی هفته‌های اخیر شروع شده و در حال انجام است.

عبدالله ملکی در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ساماندهی مزار شهدای خوشنام در حال اجرا است، اجرا و ساخت اِلِمان در سال گذشته انجام شده و برای انجام پروژه  مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

بیشتر بخوانید

 وی ادامه داد: محوطه‌سازی و سنگ فرش این مکان نیز طی هفته‌های اخیر شروع شده و در حال انجام است.

شهردار ماهنشان در رابطه با ساماندهی گلزار شهدا ماهنشان گفت: اجرای برنامه‌های ساماندهی مزار شهدای خوشنام در اولویت کاری شهرداری ماهنشان است.

وی با بیان اینکه باید رویکرد مسئولان رونق معنوی این مکان‌های مقدس باشد عنوان کرد: تا علاوه بر آبادانی و ساماندهی، فضای معنوی آن‌ها با هدف انس بیشتر مردم با شهدا تقویت شود.

ملکی تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند مزار شهدا که با ماهیت فرهنگی تعریف می‌شود، باید عملیات عمرانی آن‌ها بر اساس ارزش فرهنگی انجام شود تا علاوه بر آبادانی، کار ترویجی صورت گیرد.

وی ابراز کرد: از دیگر پروژه‌های در حال اجرای شهرداری ماهنشان ساخت سیلاب (یارخ یارخ) است.

شهردار ماهنشان ادامه داد: سیلاب مذکور با هدف هدایت روان آب‌ها در هنگام بارندگی و جلوگیری از ایجاد سیل در مناطق مسکونی است تا از ایجاد سیل‌ها و خطرات مالی و جانی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی رفیوژ وسط خیابان اسلام به صورت سنگ‌فرش نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری است ابراز کرد: این پروژه طی ماه‌های اخیر آغاز شده و اکنون در مراحل پایانی انجام کار است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر