logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ناپایداری‌های جوی در زنجان ادامه دارد

ناپایداری‌های-جوی-در-زنجان-ادامه-دارد
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: در روزهای آینده نیز شرایط کم و بیش مشابهی برقرار خواهد بود ناپایداری‌های جوی در زنجان ادامه دارد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعد از ظهر با رشد ابر و وزش موقتی باد نسبتا شدید همراه خواهد شد اظهار کرد: رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.   

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده نیز شرایط کم و بیش مشابهی در استان برقرار است ادامه داد: طی این مدت آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌‎بینی می‌‎شود که در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر، و وزش باد لحظه‌ای نسبتا شدید همراه است و در برخی مناطق رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست.   

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان اذعان کرد: دمای هوا طی روزهای آینده تغییرات چندانی نخواهد داشت و عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۳ و ۳۰ درجه، ابهر ۱۴ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۳ و ۲۵ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۹ درجه، قیدار ۱۳ و ۲۷ درجه،‌ سلطانیه ۱۱ و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر