logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

حضور در انتخابات رای به انقلاب اسلامی است

حضور-در-انتخابات-رای-به-انقلاب-اسلامی-است-
امام جمعه ایجرود با بیان اینکه رای مردم، رای به انقلاب اسلامی و شهداست، گفت: بعد از انتخابات، رقابت به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود با اشاره به حوادث ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: طبل رسوایی آمریکای زورگو در ابزار کردن حقوق بشر در کشورهای مختلف به صدا درآمده و استاندارد و مصلحت آن بسته به موقعیت خود، متفاوت است. آمریکا در واقع حقوق بشر را به سخره گرفته و هرکجا که به منفعت اوست، حقوق دیگران را زیر پا گذاشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله حوادث ۶ تا ۱۲ تیر عبارتند از ترور مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مسجد ابوذر، ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) و حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایت‌پیشه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه ایجرود در ادامه به مشارکت گسترده در انتخابات پرداخت و گفت: حرف اول، شرکت گسترده در پای صندوق‌های رای و حرف دوم انتخاب اصلح و جایگزینی شهید رئیسی(ره) است.

زرینه به فردای انتخابات اشاره کرده و افزود: بعد از انتخابات، رقابت به رفاقت تبدیل شود. رای مردم به نامزدها، رای به شهدا و نظام است. آرای مردم در مرحله اول، رای به انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ایجرود گفت: نامزدها بعد از اعلام رسمی اخبار از صدا و سیما، به فرد منتخب در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تبریک بگویند و خدایی نکرده موجب شادی و خوشحالی دشمنان نشوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر