logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۸۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

رئیس جمهور باید خادم ملت باشد

رئیس-جمهور-باید-خادم-ملت-باشد
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مسئولیت در جامعه اسلامی برای خدمتگزاری است نه برای قدرت طلبی، گفت: گفتمان اصلى دولت اسلامى خدمت است و رئیس جمهور باید خادم ملت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید‌عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید غدیر و تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: هر کسی که علاقه‌مند به ایران قوی و سرافراز و معتقد به حمایت از ایران اسلامی است، باید در انتخابات شرکت کند چراکه عدم مشارکت قوی، موجب شادی دشمنان می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: جنایات آمریکا، حمله نظامی به طبس، کمک به صدام در جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و... از حافظه ایران پاک نمی‌شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه در دنیا هم آمریکا جنایات زیادی مرتکب شده مثل بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، اشغال عراق و افغانستان و ترور سردار سلیمانی در عراق و امروز هم غزه نماد حقوق بشر آمریکایی است، عنوان کرد: آمریکا با ادعای حقوق بشر، بر علیه بشریت جنایت می‌کند. 

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید در خانه‌داری و رعایت حقوق همدیگر از حضرت علی و حضرت زهرا و امام حسن و امام حسین (ع) درس زندگی بگیرند، گفت: در خانواده علوی و فاطمی، هم تکریم همسران و هم تکریم بزرگان دستور دین و از واجبات است. 

حسینی‌نسب با گرامیداشت روز مباهله پیامبر با مسیحیان نجران و اثبات حقانیت پیامبر و دین اسلام و با بیان اینکه مباهله، غدیر دوم است و در عین حال سالروز نزول آیه تطهیر و سوره انسان در شأن اهل بیت علیهم‌السلام که همه این مناسبت‌ها روز جشن و شادی شیعیان است، ابراز کرد: اعلان عزای محرم باید بعد از ۲۵ ذی‌الحجه باشد.

وی افزود: هر کسی که علاقه‌مند به ایران قوی و سرافراز و معتقد به حمایت از ایران اسلامی است، باید انتخابات شرکت کند چرا که عدم مشارکت قوی، موجب شادی دشمنان می شود.

خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و با بیان اینکه نمی‌دانیم چه حکمتی دارد که شهید رئیسی در ولادت امام رضا (ع) دولت را تحویل گرفت و سه سال بعد در ولادت امام رضا (ع) به شهادت رسید و چهلم شهدای پرواز اردیبهشت و شهید رئیسی با سالگرد استادش شهید بهشتی مقارن شده، گفت: شهید رئیسی باید الگوی رئیس جمهور منتخب باشد. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر