logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۸۷۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

عزت ایران وابسته به حضور در انتخابات است

عزت-ایران-وابسته-به-حضور-در-انتخابات-است
امام جمعه زنجان گفت: دوام، عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی در دنیا وابسته به حضور مردم است، هر کسی می‌خواهد ایران عزیز، سربلند باشد امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: روز ۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله است و این روز به معنای ایستادگی حق در مقابل شک و تردید است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: روز صنعت معدن در پیش است، در بعد معدن زنجان استانی قوی است و ۷۰ نوع مواد معدنی در زنجان شناسایی شده و استان ما در این راستا ظرفیت بالایی دارد.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: مجموعه صنعت و معدن باید توجه بیشتری برای استفاده از ظرفیت مواد معدنی داشته باشند.

وی در بخشی دیگر با بیان اینکه ننگین‌ترین اتفاقات آمریکا در ایران در تیر ماه رخ داده است، گفت: ششم تیتر روز ترور مقام معظم رهبری، هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، دوازدهم تیر حمله ددمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ شهید است و این معنای حقوق بشر آمریکایی است. 

خاتمی تصریح کرد: نه تنها بابت این جنایات آمریکا تنبیه نشد بلکه برای فرمانده این ناو درجه و جایزه داده شد. 

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند آمریکا دوست نمی‌خواد و خدمتگزار می‌خواهد گفت: آمریکا خدمتگزارانی می‌خواهد که منافع ملتشان را تقدیم آمریکا کنند و در عین حال ذلت را برای خود داشته باشند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: ایشان فرمودند؛ امروز بی‌اعتناترین سیاستمداران به حقوق بشر همین آمریکایی‌ها و چند کشور هستند و مطلقاً قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب پای صندوق رای حاضر شدند، افزود: ایشان فرمودند دوام، عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی در دنیا وابسته به حضور مردم است، هر کسی می‌خواهد ایران عزیز، سربلند باشد امروز در پای صندوق‌های رای حاصر شود و در گام بعدی انتخاب اصلح داشته باشد.

خاتمی گفت: حضرت آقا فرمودند؛ حضور در انتخابات را جدی بگیرید و در انتخابات شرکت کنید، مردم برای حضور در انتخابات تردید نکنند. مردم در بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند این حماسه زمانی کامل می‌شود که امروز هم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر