logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۸۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

مشارکت بالا در انتخابات باعث سرافرازی نظام است

مشارکت-بالا-در-انتخابات-باعث-سرافرازی-نظام-است-
امام جمعه طارم گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات امری مهم است که دشمنان نظام آن را رصد می‌کنند و این امر باعث سرافرازی ملت و نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید خادم مردم باشد یعنی خود را خادم و خدمتگزار مردم بداند اظهار کرد: باید در نظر داشت بالاترین عبادت خدمت به مردم است و فرد منتخب مردم این موضوع را مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات اصلح باعث سرافرازی ملت و نظام است اذعان کرد: ویژگی اصلح نامزدهای انتخاباتی در روز عید غدیر خم توسط مقام معظم رهبری بیان شده و فرد باید کارآمد و اعتقاد قوی به مبانی انقلاب داشته باشد.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه نامزدهای مختلف مراقب اطرافیان خودشان باشند و اجازه ندهند کسی از آن‌ها سو استفاده کنند ادامه داد: چشم دشمنان نظام به انتخابات و مشارکت مردم در عرصه است.

منصوری گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات باعث حماسه‌آفرینی خواهد شد و مردم بار دیگر با حضور خود در این عرصه دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۹ ماه جنبش حماس نه تنها تضعیف نشده است بلکه همچنان با قدرت در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند و نباید فراموش کرد هر کجای دنیا جنایتی رخ دهد. آمریکا در رأس امور است.

امام جمعه طارم عنوان کرد: سالروز حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۷ که منجر به کشته شدن صدها مسافر به خصوص کودکان شد.

وی گفت: آمریکا خود بزرگترين ناقض حقوق بشر است و این کشور دولت نمی‌خواهد آمریکا خدمتگزار می‌خواهد که منافع ملتشان را تقدیم کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر