logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد:

برگزاری انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی زنجان

برگزاری-انتخابات-در-۷۷۲-شعبه-اخذ-رأی-زنجان-
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات در استان زنجان در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل برگزار می‌شود گفت: ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات در استان زنجان در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل برگزار می‌شود اظهار کرد: ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هیأت‌های اجرایی، ناظرین بازرسان، هیأت نظارت و نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری نیز بر فرآیند رأی‌گیری، نظارت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ابراز کرد: نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان اخذ رأی و تجمیع‌آرا در شعب اخذ رأی ثابت و سیار حضور داشته باشند 

رفیعی ابراز کرد: افرادی که تابعیت ایرانی و دارای سن ۱۸ سال تمام هستند یعنی متولدین روز هشت تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن، می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

وی اذعان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات امری ضروری در کشور است و باعث حماسه‌آفرینی خواهد شد و برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ ثبت می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به عنوان مهمترین رویداد ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی و آن‌ها را ناامید می‌کند.

رفیعی تاکید کرد: وضعیت زیرساخت‌های شعب اخذ رأی اهمیت ویژه‌ای دارد تا مردم استان در آرامش و امنیت بتوانند در فرآیند رأی‌گیری شرکت و حضور فعال داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر