logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۸۷۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
تلاش واهی دشمن؛

عدم حضور در انتخابات، همراهی با دشمن است

عدم-حضور-در-انتخابات،-همراهی-با-دشمن-است
دشمنان در ظاهر سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات را دارند اما شرکت در انتخابات و هر رای به مثابه تیری بر قلب دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حضور در انتخابات جدا از اینکه نشان دهنده اتحاد و همدلی میان حکومت و مردم است و سبب انتخاب فرد شایسته می‌شود، زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید

دشمنان سعی دارند انتخابات را بی‌ارزش جلوه دهند

دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات اقدامات و تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهند و با ابزار‌ها و روش‌های گوناگون مردم را به عدم تأثیرگذاری و عدم حضور در انتخابات تشویق می‌کنند.

این در حالی است که اگر انتخابات بی‌فایده و بی‌اهمیت بود آنان خود را در جهت تشویق مردم به عدم حضور به آب و آتش نمی‌زدند.

در جمهوری اسلامی ایران ملت مورد توجه هستند و انتخاب آنان یعنی دولت و در نتیجه اداره کشور و این به معنی مردم‌سالاری دینی و اهمیت ملت است.

اما دشمنان سعی در ایجاد ضعف در حضور ملت دارند تا این مردم‌سالاری را بی‌تاثیر جلوه دهند.

 

دشمن سعی در ایجاد فاصله و شکاف بین مردم و حکومت است

مردم‌سالاری یادگاری از امام خمینی (ره) است،  چراکه مردم  پشتیبان و حافظ انقلاب اسلامی و بقای آن هستند‌ و به وسیله شرکت در تعیین سرنوشت خود و کشورشان دخیل هستند.

دشمن در تلاش است تا حضور در انتخابات را کاهش دهد و سبب ایجاد فاصله و شکاف میان مردم و حکومت شود.

 مقام معظم رهبری درباره تلاش دشمن بر عدم حضور مردم فرمودند؛ سیاست راهبردی امام (ره) آوردن مردم به صحنه، سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است.

ایشان با اشاره به اینکه شرکت نکردن در انتخابات همان سیاست راهبردی دشمن است ابراز کردند: ایجاد دوقطبی در جامعه از اهداف دشمن و مخالفان ملت ایران است.

ایشان تصریح کردند: علت پیشرفت و عزت‌یابی و مطرح‌ شدن ایران به عنوان یک قدرت شاخص در این منطقه، علت پیدا شدن این همه عمق راهبردی برای کشور، این نیروهای مقاومت در سراسر منطقه، عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی‌اند؛ علت همه‌ این‌ها حضور مردم ایران در صحنه است.

دشمن در صدد محرومیت ملت از برکات جمهوری اسلامی است 

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در رابطه با تلاش دشمن بر عدم حضور در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری بهترین اولویت انتخابات است.

وی افزود: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم  یکی از جلوه‌های اثر‌گذار در نمایش اقتدار ملی است.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه این مشارکت برکات فراوانی را در پی دارد ابراز کرد: از جمله این برکات تولید اقتدار ملی و مقبولیت نظام، افزایش همبستگی و وحدت، کاهش آسیب‌پذیری و برکات فراوان دیگری را شامل می‌شود‌.

وی ابراز کرد: دشمن در صدد آن است که این برکات رخ ندهد و این اقدامات به نتیجه و ثمر نرسد.

علی‌اکبری تصریح کرد: امامین انقلاب راهبرد وحدت کلمه را رُکن رَکین پیروزی مردم در همه عرصه‌ها دانسته و وحدت کلمه از واژگان پرتکرار امامین انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه پمپاژ امید به رگ‌های جامعه و تزریق امید مورد تاکید مقام معظم رهبری است تصریح کرد: دشمن به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است.

وی یادآور شد: اگر یاس و ناامیدی در جامعه تزریق شود کم‌تر شخصی در انتخابات شرکت می‌کند و سبب ناتوانی جامعه خواهد بود که این، هدف دشمن است.

با حضور در انتخابات نقشه دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، امام جمعه شهر دندی در رابطه با هدف دشمن در ترغیب مردم بر عدم حضور گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران آگاهی سیاسی بالایی دارند و با این آگاهی به راحتی دوست و دشمن را از همدیگر تشخیص می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رای برای همگان یک تکلیف است گفت: ملت همیشه در صحنه ایران این بار هم مانند همیشه در انتخابات و پای صندوق‌های رای حضور دارند.

امام جمعه شهر دندی تصریح کرد: با حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملت آگاه ایران به دنبال امنیت، توسعه و پیشرفت هستند اظهار کرد: اما دشمن بر عکس این هدف‌ها را دارد و به دنبال ایجاد تحریم و محدودیت است.

حکیمی‌فر خاطر نشان کرد: انتخابات و حضور در آن نیز مخالف خواست دشمن است و ما نیز با این حضور زمینه‌ساز شکست اهداف دشمن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما در جهت شکست اهداف دشمن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد افزود: ما علاوه بر حضور در انتخابات با انتخاب اصلح بیش از پیش زمینه ناامیدی دشمن را ایجاد خواهیم کرد.

دشمنان نظاره‌گر فرآیند انتخابات و آنالیز آن هستند

اکرم علوی، استاد حوزه علمیه ماهنشان در گفتگو با موج رسا گفت: امام خمینی (ره) فرمودند؛ میزان رای ملت است و در آیه قرآنی بیان شده است؛ هر انسانی سرنوشت خود را می‌سازد.

وی با بیان اینکه در جامعه نیز مردم با حضور جمعی سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند مطرح کرد: این حضور باید پرشور‌تر و با شکوه‌تر باشد، چرا که دشمنان بیرونی ما نظاره‌گر فرآیند انتخابات هستند و تک تک اتفاقات را آنالیز می‌کنند.

استاد حوزه علمیه ماهنشان عنوان کرد: دشمنان در هیچ یک از امور به خصوص امور انتخابات کوتاهی نمی‌کنند ولی یقینا ناکام خواهند ماند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات سپر امنیتی حکومت ما است گفت: مردم با حضور در انتخابات از جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان حفاظت خواهند کرد.

علوی با اشاره به اینکه ما در جامعه امروزی دارای دو دشمن بیرونی و درونی هستیم بیان کرد: در مقابل دشمن بیرونی حضور حداکثری کارآمد است و هر چه شرکت‌ کنندگان در انتخابات افزایش داشته باشد به همان میزان روزنه‌های امید دشمنان بسته خواهد شد.

وی ابراز کرد: در بیداری اسلامی حضور پرشکوه همانند تزریق خون تازه در رک‌های این نهضت جهانی است.

استاد حوزه علمیه ماهنشان ادامه داد: در مقابل فتنه‌های داخلی نیز اگر بتوانیم انتخاب اصلح داشته باشیم به همان میزان رو به رشد خواهیم بود و به توسعه دست پیدا می‌کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ فرد اصلح باید پایبند انقلاب باشد، زیرک باشد و طرح و برنامه داشته باشد.

علوی عنوان کرد: ما با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در مقابل دشمنان بیرونی و عوامل داخلی ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر