logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان:

ثبت‌احوال ماهنشان در روز انتخابات پاسخگوی مراجعان است

ثبت‌احوال-ماهنشان-در-روز-انتخابات-پاسخگوی-مراجعان-است
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اداره ثبت احوال ماهنشان در روز جمعه پاسخگوی مراجعان است گفت: ثبت احوال تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات به کار خواهد گرفت.

حسن محمدی‌مغانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: احراز هویت از طریق دستگاه مربوطه که در شعب اخذ رأی قرار دارد انجام می‌شود که این دستگاه با اتصال به پایگاه اطلاعات جمعیتی ثبت احوال احراز را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ثبت احوال تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات به کار خواهد گرفت گفت: به همین منظور ادارات ثبت احوال شهرستان در روز جمعه از ابتدا تا پایان رأی‌گیری دایر و پاسخگوی مراجعان و مسئولان برگزاری انتخابات خواهند بود.

 رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان تصریح کرد: در صورتی که شناسنامه و یا کارت هوشمند ملی شهروندان به هر دلیلی در ادارات ثبت احوال است، صاحبان مدارک برای دریافت آن روز جمعه می‌توانند به اداره مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در قانون انتخابات ریاست جمهوری اشخاص می‌توانند با یکی از مدارک هویتی یعنی شناسنامه یا کارت ملی رأی دهند و وجود همزمان هر دو مدرک لازم نیست گفت: اگر شخصی مدارک هویتی خود را مفقود کرده باشد، اداره ثبت احوال آمادگی دارد تا در روز جمعه نسبت به صدور شناسنامه المثنی اقدام کند.

محمدی یادآور شد: ادارات ثبت احوال کشور در تمامی انتخابات در روز رأی‌گیری دایر بوده‌اند و همانطور که ریاست عالی سازمان در نامه‌ای به ستاد انتخابات کشور اعلام کرده‌اند، در روز هشتم تیر هم  اینگونه خواهد بود و ادارات ثبت احوال دایر و پاسخگوی مراجعان و مسئولان برگزاری انتخابات خواهند بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر