logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره حمل مسافر استان زنجان خبر داد:

افزایش جابجایی مسافر در زنجان

افزایش-جابجایی-مسافر-در-زنجان-
رئیس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش ۱۵.۵ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، حمید سلمانیان از جابجایی ۳۲۳ هزار و ۹۱۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۴۸ هزار و ۱۰۳ سفر، گفت: از این تعداد ۱۹۷ هزار و ۶۷۵ نفر مسافر درون استانی و ۱۲۶ هزار و ۲۳۸ مسافر برون استانی بوده‌اند.

رئیس اداره حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به فعالیت ۳۶ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر دو شرکت حمل و نقل بین‌المللی با ۱۳۱ دستگاه اتوبوس، ۴۸۱ دستگاه مینی‌بوس، ۵۰۱ سواری، ۸۵ دستگاه ناوگان «وی آی پی» با  یک هزار و 513 نفر راننده در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

سلمانیان تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط با تخلف شرکت‌ها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴