logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۸۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دوقطبی‌سازی در انتخابات توطئه دشمن است

دوقطبی‌سازی-در-انتخابات-توطئه-دشمن-است-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمنان برای مشارکت پایین مردم در انتخابات هزینه کرده‌اند و ایجاد دو قطبی سازی در انتخابات از اهداف دشمن است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه‌زدن به نظام و ایجاد اختلاف در بین جامعه همان دو قطبی‌سازی در جامعه است اظهار کرد: مردم با حفظ وحدت در جامعه توطئه‌های دشمنان را به نابودی کشاندند. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه دو قطبی گاهی در حد ایجاد دشمنی بین دو یا چند گروه به وجود می‌آید اذعان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان پس از انقلاب همیشه با نقشه‌ها، توطئه‌‌ها، نفوذ در بدنه نظام و جامعه با هدف اختلاف‌افکنی سعی در ایجاد دو‌قطبی در جامعه اسلامی را داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه هوشیاری مردم، نگاه به راهبری‌ها و رهبری امامین انقلاب با وجود لطمه دیدن، از رسیدن دشمنان به هدف خود جلوگیری کرده‌اند ابراز کرد: امام راحل این نظام را با تکیه به حرکت‌های مردم، نگاه توحیدی و با هدف تشکیل حکومت جمهوری اسلامی پایه‌ریزی کرده است.

ناصر ابراز کرد: پس از امام راحل می‌بینیم که مسئولان نظام به ویژه در ایام انتخابات و برای پیاده شدن اهداف و افکار خود که ناشی از نگاه گدایانه به ابرقدرت‌های پوشالی دنیا مثل آمریکا و مزدوران آن است سعی در ایجاد دوقطبی و تضاد در جامعه را داشتند که در برخی عرصه‌ها موفق هم شدند.

وی گفت: از جمله سوژه‌ها که کارگزاران برای رسیدن به مسند قدرت اجرایی کشور ایجاد دوقطبی کرده‌اند به عنوان نمونه آزادی و مخالفین آزادی، زندگی سنتی و مدرنیته، زندگی در فقر و اشرافی‌گری، حجاب و غیرحجاب، حضور و عدم حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی، مذاکره و عدم مذاکره و رابطه با آمریکا و عدم رابطه و ...است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این نگاه برای ایجاد شکاف در جامعه، افزایش پایگاه اجتماعی و سیاسی رقبای قدرت، تنزیل جایگاه ولی‌فقیه و رهبری نظام، تحریک احساسات آحاد جامعه به ویژه نیروهای انقلابی و استفاده از آن به نفع خود، نشان دادن چراغ سبز به دشمن و امثال این موارد از اهداف ایجاد دوقطبی در جامعه است.

ناصر ابراز کرد: در انتخابات اخیر هم می‌بینیم که برخی با همین نگاه و شعارها سعی در ایجاد دوقطبی در جامعه هستند و با وجود تلاش‌های بی‌دریغ دولت شهید جمهور عزیز آیت‌الله رئیسی با زیر سوال بردن آن همه تلاش و کار دولت مردمی آن شهید عزیز را هم در مسیر ایجاد شکاف بین مردم لقلقه زبان برخی نامزدها و طرفدارانش شده است.

وی اضافه کرد: همانطور که اشاره شد شعور و بصیرت مردم در کنار رهبری عزیز در مقابل این نقشه‌ها و توطئه‌ها پیروز میدان بوده است و دوقطبی‌سازی در انتخابات توطئه دشمن است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور حداکثری و در مرحله بعد با انتخاب گزینه اصلح با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر