logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

توزیع یک هزار و ۲۰۰ ساندویچ در زنجان

توزیع-یک-هزار-و-۲۰۰-ساندویچ-در-زنجان
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم 295 نفر در مراسم رهروان غدیر از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند و یک هزا و 200 عدد ساندویچ سرد در مناطق کم‌برخودار شهر زنجان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با روز عید غدیر ۴۵ تیم با بیش از ۱۷۵ نیروی عملیاتی هلال‌احمر از مسیر چهار راه امیر کبیر زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) مستقر و شرکت‌کنندگان در مراسم رهروان غدیر را تحت پوشش خدمات امدادی و بشردوستانه، غربالگری سلامت و آموزش قرار دادند.  

بیشتر بخوانید

وی اظهار داشت: این تیم‌های عملیاتی اقدام به کنترل فشار خون 250 نفر از شرکت‌کنندگان در رهروان غدیر کردند، برای سه نفر پانسمان انجام و دو نفر نیز به علت افت فشار خون توسط آمبولانس‌های هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: 40 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی از تیم‌های مستقر در این مسیرهای بیان شده خدمات دریافت کردند.

هاشمی گفت: ارائه خدمات هلال‌احمر در مراسم رهروان غدیر از ساعت 16 بعد از ظهر آغاز و تا ساعت 22:30 ادامه داشت.

وی به توزیع یک هزار و 200 عدد ساندویچ سرد اشاره کرد و افزود: این تعداد به ارزش 132 میلیون ریال از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران توسط واحد جوانان شهرستان زنجان تهیه و در مناطق کم برخودار توزیع شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴