logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۸۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان خبر داد:

ادامه بارش‌های پراکنده در زنجان

ادامه-بارش‌های-پراکنده-در-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه است و بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه است اظهار کرد: در برخی نقاط با رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این شرایط کم و بیش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت اذعان کرد: بعد از ظهر و عصر، هر روز شاهد رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط از سطح استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اثر بارش‌ها احتمال باران‌های محلی، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها وجود داد ادامه داد: از همشهریان درخواست داریم نسبت به هشدارهای صادر شده توسط اداره‌کل هواشناسی استان حساس باشند.

نجفی با اذعان بر اینکه هرچند شدت ناپایداری و احتمال بارندگی در روز جمعه کاهش دارد افزود: دمای هوا تا روز پنجشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت و در روزهای جمعه و شنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۲ و ۳۰ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۰ درجه، خرمدره ۱۵ و ۳۱ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۲ و ۲۸ درجه،‌ سلطانیه ۱۲ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۵ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر