logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در انتخابات باعث افزایش وحدت می‌شود

مشارکت-در-انتخابات-باعث-افزایش-وحدت-می‌شود-
کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با مشارکت فعال در انتخابات، به تقویت دموکراسی و تحقق اهداف مشترک جامعه کمک کنیم، گفت: نباید فرصتی ارزشمند مانند حضور در انتخابات را از دست بدهیم.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات یکی از پایه‌های اساسی دموکراسی است اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای مردم است تا نظر خود را درباره آینده کشور اعلام کنند و نمایندگانی را که برای حل مسائل مردم بهترین پیشنهادها را دارند، انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات نقش بسزایی در تشکیل دولت و تعیین سیاست‌های کشور دارد اذعان کرد: مشارکت فعال در عرصه انتخابات به ایجاد احساس مسئولیت شهروندی و تقویت اعتماد عمومی کمک می‌کند.

اسماعیلی گفت: از این رو، بسیار مهم است که هر فرد برای رای‌دهی در انتخابات شرکت کند و نظر خود را به‌صورت آزاد اعلام نماید.

وی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با مشارکت فعال در انتخابات، به تقویت دموکراسی و تحقق اهداف مشترک جامعه کمک کنیم تصریح کرد: نباید فرصتی ارزشمند مانند حضور در انتخابات را از دست بدهیم و باید از این فرصت برای بهبود شرایط کشور و جامعه بهره‌مند شویم.

اسماعیلی ابراز کرد: مشارکت مردم در انتخابات با حضور مردم تجلی و رنگ و بوی انقلابی دارد که ملت عظیم‌الشأن ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در آن شرکت فعال داشتند و آن را وظیفه ملی خود می‌دانند.

 وی گفت: حفظ اقتدار کشور در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با حضور در مشارکت بالای مردم در امر انتخابات حاصل خواهد شد و مشارکت در امر انتخابات باعث افزایش وحدت و یکپارچگی در جامعه است.

کارشناس سیاسی تاکید کرد: مشارکت بالا در امر انتخابات به کاهش تورم و فساد در جامعه منجر می‌شود و زمانی که مشارکت مردم افزایش یابد و نظارت بیشتری در این عرصه خواهد بود.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر